Gå til innhold

Hvilken butikk har gitt deg god service ?

Anbefalte innlegg

Elkjøp er nå borte fra handlelisten min.

Regner med å skulle handle diverse el.produkter i framtiden, naturlig nok, og lurer derfor på...

Hvilken "slik" butikk er du fornøyd med ?

Har god erfaring med "Power" som sakt, men de holder ikke lenger til rundt her jeg bor.

Jeg betaler heller et par hundrelapper mer for å få god service ( og bra produkter.)

Hvem anbefaler du ?

(Skrev service riktig nå sant *ler* )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131442-hvilken-butikk-har-gitt-deg-god-service/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I motsetning til deg, så har jeg bare gode erfaringer med Elkjøp. Og jeg har handla masse der - alt av hvitevarer, brunevarer, parabol, PC m/utstyr, laptop, videokamera, Playstation, Gameboy, digitalt fotoapparat, el-tannbørster, kaffetrakter, dampkoker, strykjern, vaffeljern, toastjern osv, osv. Kort sagt, stort sett alt elektrisk, og så pluss PC-spill og PS-spill osv, osv.

Sørvisen har vi opplevd som bare god. (Ja, sørvis synes jeg det er greit å skrive. :o)

I motsetning til deg, så har jeg bare gode erfaringer med Elkjøp. Og jeg har handla masse der - alt av hvitevarer, brunevarer, parabol, PC m/utstyr, laptop, videokamera, Playstation, Gameboy, digitalt fotoapparat, el-tannbørster, kaffetrakter, dampkoker, strykjern, vaffeljern, toastjern osv, osv. Kort sagt, stort sett alt elektrisk, og så pluss PC-spill og PS-spill osv, osv.

Sørvisen har vi opplevd som bare god. (Ja, sørvis synes jeg det er greit å skrive. :o)

Jeg har kommet til at det ikke er kjeden eller butikken det er mangel på service med!

Det kommer som oftest an på personene som ekspederer deg!

Man merker det over alt, sure betjeninger som ikke gidder å gjøre det de blir betalt for, somme er mer enn hjelpsomme, og det på samme butikk!

Man kan få et helt annet svar om den butikkannsatte har giddet å lære seg jobben sin, kan noe om produktene, og LIKER å snakke med kundene sine!

Man må bare finne rette person, ikke kjede:)

Gjest uten signatur

Jøss, hvor i landet er du så heldig å bo da?

Dette var nesten så jeg mistenkte en eller annen i Elkjøp for å prøve å pynte litt på tråden! hehe... Men jeg tenkte faktisk det! Jeg har aldri hørt annet enn klager på Elkjøp jeg nemlig...

Jøss, hvor i landet er du så heldig å bo da?

Dette var nesten så jeg mistenkte en eller annen i Elkjøp for å prøve å pynte litt på tråden! hehe... Men jeg tenkte faktisk det! Jeg har aldri hørt annet enn klager på Elkjøp jeg nemlig...

Hehe. Nei, jeg jobber ikke i Elkjøp, og bor i Oslo.

Men jeg må innrømme at jeg er en bevisst kunde som ofte både ringer og orienterer meg litt ekstra før jeg handler.

Men, sørvisen er, som Mistera skriver, dessverre ganske personavhenging. Det forekommer nok en del ekstrahjelper og andre "udugelige" medarbeidere der (som andre steder) også.

Elkjøp har tross alt mange, gode ordninger som vi som kunder kan benytte oss av (pengene tilbake uten spørsmål innen 30 dager, refundert mellomlegg dersom noer er billigere andre steder osv.).

Annonse

Jeg har god erfaring med elprice (www.elprice.no), også i forbindelse med reklamasjon. På Expert har jeg også fått god service i butikken, men har ikke reklamert på noe jeg har kjøpt der (ennå i alle fall), så hvordan de er med reklamasjonssaker vet jeg ikke.

Gjest strandhai

Men jeg må innrømme at jeg er en bevisst kunde som ofte både ringer og orienterer meg litt ekstra før jeg handler.

Men, sørvisen er, som Mistera skriver, dessverre ganske personavhenging. Det forekommer nok en del ekstrahjelper og andre "udugelige" medarbeidere der (som andre steder) også.

Elkjøp har tross alt mange, gode ordninger som vi som kunder kan benytte oss av (pengene tilbake uten spørsmål innen 30 dager, refundert mellomlegg dersom noer er billigere andre steder osv.).

Ærlig talt, jeg vil gjerne ha med frabedt at ekstrahjelper beskrives som "udugelige"!:-) sårende...

Er ekstrahjelp selv jeg, og jeg må si at det er vi som yter den beste servicen, hvertfall på arbeidsplassen min. De faste ansatte er jo så utslitte og leie som bare det....:P

Har det vært noe galt med noen av produktene dine fra Elkjøp noen gang? Det er jo særlig da man merker at de ikke har noen gode rutiner for behandling av kunder og reklamasjoner.

Ærlig talt, jeg vil gjerne ha med frabedt at ekstrahjelper beskrives som "udugelige"!:-) sårende...

Er ekstrahjelp selv jeg, og jeg må si at det er vi som yter den beste servicen, hvertfall på arbeidsplassen min. De faste ansatte er jo så utslitte og leie som bare det....:P

Jeg mente ikke å skrive at ekstrahjelper er udugelige.

Jeg mener at det er ekstrahjelper PLUSS enkelte udugelige fast ansatte.

Når det er sagt:

Selvfølgelig er mange av ekstrahjelpene dyktige folk, men det er jo slik at de f.eks. i Elkjøp bruker store ressurser på kursing og faglig oppdatering av de fast ansatte. Og det vil jeg tro i alle fall i teorien skulle gi oss kunder litt ektra tilbake.

Beklager om jeg støtte deg, deg var ikke meningen.

Har det vært noe galt med noen av produktene dine fra Elkjøp noen gang? Det er jo særlig da man merker at de ikke har noen gode rutiner for behandling av kunder og reklamasjoner.

Feil og problemer skal jeg love deg at det har vært.

Men, de blir løst de også. Det er klar at jeg har vært bestemt på det med garanti og reklamasjon og kjent mine rettigheter, men intrykket mitt er at medarbeiderne i Elkjøp også har peiling på det.

Spesielt Asko-produktene har det vært mye tull med, men reparatørene har kommet nesten på dagen og fiksa det (her i Oslo har jo Asko egen sørvisavdeling da, det har jo litt å si ...).

En gang fikk jeg forresten levert et kjøleskap i stedet for en fryseboks, men heldigvis oppdaga jeg det før fraktekara hadde dratt, og fikk sendt det tilbake. To dager etterpå kom fryseren, og slikt ler jeg i grunn av.

Generelt har jeg også blitt godt behandlet når noe har vært galt.

Gjest strandhai

Jeg mente ikke å skrive at ekstrahjelper er udugelige.

Jeg mener at det er ekstrahjelper PLUSS enkelte udugelige fast ansatte.

Når det er sagt:

Selvfølgelig er mange av ekstrahjelpene dyktige folk, men det er jo slik at de f.eks. i Elkjøp bruker store ressurser på kursing og faglig oppdatering av de fast ansatte. Og det vil jeg tro i alle fall i teorien skulle gi oss kunder litt ektra tilbake.

Beklager om jeg støtte deg, deg var ikke meningen.

Du gjorde jo selvfølgelig ikke det dah!:-) Bare tulla litt, jeg....men udugelige folk i serviceyrker er no av det verste som finnes....det er jo tross alt jobben vår å være høflige og behjelpelige!

Annonse

I avisa her var det en artikkel her om dagen hvor det kom frem at Elkjøp svartelister kunder som benytter seg av 30-dagers returrett mer enn ett par ganger...

Møkkasjappe, handler ikke der lenger. Har bare hørt dritt om den her i Haugesund.

Snorkfrøken

Jeg har god erfaring med elprice (www.elprice.no), også i forbindelse med reklamasjon. På Expert har jeg også fått god service i butikken, men har ikke reklamert på noe jeg har kjøpt der (ennå i alle fall), så hvordan de er med reklamasjonssaker vet jeg ikke.

Jepp, enig med deg! Elprice hadde en flott service!

Har handlet mye på nettet, både privat og gjennom bedrifter. Inn og utland. Ingen problemer så langt

;o)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...