Gå til innhold

Aktivitetsgruppe i Oslo for byrotte som vil gjøre noe nytt?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Jeg er skikkleig byrotte, men koser meg glugg i hjæl hvis jeg først kommer meg ut i naturen, enten på sykkel eller ski. Men jeg er helt grønn.. veit ikke hvor vi kan gå, hvor det er hytter eller noe.. Vil ikke sette ut på tur i skogen uten aning om hvor vi går. Derfor lurte jeg på om det finnes noe slags aktivitetsgruppe for litt unge mennesker i Oslo som arrangerer felles skiturer, ovrnattinger i skogen, kanefart osv.

Tenker særlig på nå om vintern.

Fortsetter under...

Gjest alternativer

Kjenner du til OOT, DNT i Oslo?

http://www.dntoslo.no/codeland/info_pres_main.asp?ID=274

Eller måneskinnsturene til skiforeningen? Aner ikke hva slags aldersgrupper som går der, men jeg har sett at de velger veldig bra traseer.

Gjest strandhai

Bli med i Røde Kors Hjelpekorps! Meldte meg inn der i høst jeg, helt toppers! Masse turer og frisk luft! Med det er mye jobbing oxo da, så hvis du ikke er motivert for frvillig arbeid, er det nok ikke noe for deg...

Gjest Kurt Kubein

Kjenner du til OOT, DNT i Oslo?

http://www.dntoslo.no/codeland/info_pres_main.asp?ID=274

Eller måneskinnsturene til skiforeningen? Aner ikke hva slags aldersgrupper som går der, men jeg har sett at de velger veldig bra traseer.

Jepp, DNT og Skiforeningen er gode utgangspunkt. Deltagerne på måneskinnsturene er gjerne godt opp i årene, som Pricilla. Eller roter jeg nå..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...