Gjest kari trestakk Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Skal kjøpe nummmer to bil vi. Mannen min vil helst ha Toyota Corolla eller Mitsubushi Lancer. Jeg har aldri likt de bilene. Har ikke annet svar enn at de er Harry når han spør hvorfor. Er det bare meg eller...? Er de Harry? Jeg vil ha noe solid og ordentlig, altså Golf, Passat,eller Volvo S 40. Eller en Mistubishi Forester. De er ikke Harry, nemlig... Eller? 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Smaken er som baken, men husk - disse japanske bilene er utrolig driftsikkre, de overgår det meste akkurat der. 0 Siter
Reg@l Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Harry ville jeg ikke kalle dem, men det finnes ikke en bil i hele verden som er mer KJERRING enn Toyota Corolla... 0 Siter
Gjest oppriktig ment Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 En bil er jo kun en dingst som skal frakte deg fra punkt a til punkt b. Hvorfor bry deg med merker og sånt? Velg en driftssikker bil som starter når du vil at den skal starte. At den bruker lite drivstoff er jo også et pluss. 0 Siter
Prozak Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Du mener at Golf er mer "harry" enn Corolla? Heller tvert imot, spør du meg. Du finner vel neppe mer pappagutt-bil enn golf. "...................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.