Gå til innhold

Har lyst på et skikkelig tv, men hviken?

Anbefalte innlegg

Gjest tv slaven

Jeg er opptatt av god bildekvalitet og god lyd, i tillegg må den ha litt størrelse. Har jo tenkt på disse plasma tvene, men er usikker. Noen sier at de varer ikke så veldig mange år uten at jeg forstår hvorfor. Har noen gode råd på et skikkelig tv?

Fortsetter under...

Kommer helt an på hvor mye penger du vil legge i det. Jeg satser selv på at plasmaene faller såpass i pris at det er mulig å handle en god en om et års tid.

Hverken plasma eller LCD kan enda matche et godt billedrørs TV. Man får stort sett det man betaler for. Loewe er en av mine favoritter. HiFiklubben har nå de siste par mnd solgt ut Loewe TV'er billig. Dette er fordi de heretter skal kun satse på flatskjerm. http://www.cybertainment.no/pages/default.asp?pageID=548

Største kriteriet synes jeg er bildekvaliteten. Lyden i et tv betyr lite, skal man se filmer går lyden uansett igjennom stereoanlegget.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...