Gå til innhold

Mister du matlyst av forelskelse?

Anbefalte innlegg

Gjest natalie c

Hjelpe meg for en slankekur. Har vært storm-forelska i 1 uke nå og gått ned to kilo! jeg får jommen ikke i meg mat!?!? Hva kommer det av? det kribler i hele meg, og mat er liksom ikke viktigst i verden akkurat nå.

Pleier DU miste kilo når du er forelsket?

huf, dette må da være alvorlig, jeg har aldri vært slik før!

hm....*sukk*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131532-mister-du-matlyst-av-forelskelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har ihvertfall ikke jeg gjort nò inntrykk *sukk* (igjen)

Sist jeg var skikkelig forelsket, veide jeg tilstutt 44 kg og det er ikke mye på 170 cm. Så vær nå glad for min skyld da siden jeg har klart å legge på meg til 56 kg etter flere års slit :o)

Annonse

Jeg blir gladere hvis du mister matlysten&vettet:-/

Men jeg trenger mat og i alle fall trenger jeg vettet. Jeg liker ikke å bli forelsket, det er bare sorgen likevel.

Så jeg er mest lykkelig når jeg er ikke forelsket. Men det varer bare korte perioder, så jeg er stadig ulykkelig :o)

Annonse

Gjest svensken jonas

Ringe Dorthe, jeg er så forelska - men hun svarer bare nei på mine innbydelser:-(

Har du sett henne da? Hun er jo bare på internett jo. Du må bare stå på. Svensk taktikk pleier fungere. Det gjelder å stå på til de faller utmattet om. DA stormer du frem og redder dem!

Iallefall må du ha lykke till . Skulle ønske hun fallt for deg alså.

Har du sett henne da? Hun er jo bare på internett jo. Du må bare stå på. Svensk taktikk pleier fungere. Det gjelder å stå på til de faller utmattet om. DA stormer du frem og redder dem!

Iallefall må du ha lykke till . Skulle ønske hun fallt for deg alså.

Takk - du er en snill svenske.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...