Gå til innhold

Vennene mine har fått en datter...hun skal hete...

Anbefalte innlegg

Gjest sarah k
Skrevet

Hjelpe meg, Nå fikk de omsider den etterlengtede datteren sin. Vennene mine, de som er nlitt skikkelig snobbete (for å si det rett ut) etter at han fikk en topp-jobb...

Vel, datteren er kommet. Et yndig lite vesen. og navnet har hun fått i dag. Hun skal hete...jah, hold deg fast...

Maud Angelica.

er det mulig?

Hva syns Du om dette?

selv rister jeg på hodet....og ler!

Gjest nickno
Skrevet

Det er nok ikke så mange som kaller datteren sin det, så hvis dette er reelt har du utlevert dine venner og deg selv hvis noen som kjenner dere leser her.

Gjest sarah k
Skrevet

Det er nok ikke så mange som kaller datteren sin det, så hvis dette er reelt har du utlevert dine venner og deg selv hvis noen som kjenner dere leser her.

Og det tror du jeg bryr meg om? :-) hehehe, hele venneflokken syns dette er rasende festlig - så hvem som helst av oss 905 kunne ha skrevet dette.

syns det er morsomt jeg!

Gjest papirtiger
Skrevet

Og det tror du jeg bryr meg om? :-) hehehe, hele venneflokken syns dette er rasende festlig - så hvem som helst av oss 905 kunne ha skrevet dette.

syns det er morsomt jeg!

Og hvem som helst av dere 905 kan være foreldre til den fremtidige Maud Angelica?

Gjest sarah k
Skrevet

Og hvem som helst av dere 905 kan være foreldre til den fremtidige Maud Angelica?

Øh, nei----det var et poeng!

:-D

Skrevet

Det er vel greit hvis de er vennene dine så respekterer du det.

Skrevet

Øh, nei----det var et poeng!

:-D

Du er sikker på at de ikke har fått en eller to nye venner i kveld så tallet har endret seg.

Gjest sarah k
Skrevet

Du er sikker på at de ikke har fått en eller to nye venner i kveld så tallet har endret seg.

Haha, nå lo jeg. Ja, man vet jo aldri med slike. Men selvom jeg tuller litt, så er det faktisk noe i det. De har det med å si (før alle fester som arrangeres) at "jada, så har vi tenkt å invitere alle de 97 vennene våre. " De sier altså antall.....et betydelig ett! Morsomt!

huff av meg, skulle tro jeg hadde drukket. Fikk bare så fryktelig lyst til å mobbe dem litt....for det ER jo morsomt med slike venner, da! :-)

Gjest svensken jonas
Skrevet

Så rar du er som legger dette ut på internett? Har du ikke tenkt på at de kan ha andre venner, liksom?

Skrevet

Tja, hva skal jeg si. Ikke akkurat hva jeg ville kallt datteren min nå men siden hun heter nesten det samme kan jeg ikke akkurat rope høyest.

Gjest Sannna
Skrevet

Skal du kalle henne det?

Synes det er skikkelig TEIT!!!

Stakkars datter!!! Gjett om hun kommer til å bli mobbet for at hun har noen teite foreldre som antageligvis har dilla på kongehuset! Virker jo slik siden de skal ta det samme navnet!!!

Skikkelig bak mål spør du meg!!!

Synes det er rart ingen andre har TØRT å kommentere DET,

Gjest uten signatur
Skrevet

Mulig jeg tok feil, men jeg oppfattet det som om Bebbas ironi var myntet på deg og ikke vennenen dine!

Er de VENNER forresten? Eller er DU en venn. Tror ikke det. Venner gjør ikke slikt som dette med hverandre.

Oh hvis en har 97 eller 905 venner, så må nok de fleste omdefineres til bekjente. INGEN greier å pleie 50 vennskap engang. Det er umulig. Det teiteste jeg hører er 'de inviterte 150 av sine nærmeste venner'. Folk som jobber og har hus, barn og familie rekker jo ikke 'vedlikeholde' ti nære venner engang.

Skrevet

Haha, nå lo jeg. Ja, man vet jo aldri med slike. Men selvom jeg tuller litt, så er det faktisk noe i det. De har det med å si (før alle fester som arrangeres) at "jada, så har vi tenkt å invitere alle de 97 vennene våre. " De sier altså antall.....et betydelig ett! Morsomt!

huff av meg, skulle tro jeg hadde drukket. Fikk bare så fryktelig lyst til å mobbe dem litt....for det ER jo morsomt med slike venner, da! :-)

Herregud, er det mulig???? STOR Harry-faktor......

Gjest sandex
Skrevet

Huff og huff... atter huff..

GÅR det virkelig an?!

Gjest Pricilla
Skrevet

Herregud!!!! Får de en sønn skal han hete Elvis da eller? Det var skikkleig teit..

Hadde ledd meg i hjæl og sagt det rett ut at det der er latterlig! De får i det minste kutte ut ett av navnene og bytte det til noe annet da! Noe så dumt..

Gjest nickno
Skrevet

Jeg skjønner bare ikke hvorfor du gidder å ha dem som venner når du baksnakker dem og ikke liker dem.

Si ting rett til vennene dine hvis det er noe som irriterer deg, eller så kutt dem ut som venner hvis du skal drive med baksnakking.

Skrevet

Glimrende navn for de som er hjernedøde. Jeg har bekjente som skulle kalle gutten sin for Ben Gurion. Det fikk jeg satt en stopper for.

*bukker for applausen*

Skrevet

si det navnet på skikkelig trøndersk: MØVD ANGELIKKA

Gjest Ben Gurion Hansen
Skrevet

Glimrende navn for de som er hjernedøde. Jeg har bekjente som skulle kalle gutten sin for Ben Gurion. Det fikk jeg satt en stopper for.

*bukker for applausen*

Fint! – så kan jeg fortsette å være sjelden! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...