Gjest frekkasen Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Søkte på en jobb for tre uker siden. På telefonen, før jeg sendte søknad, fikk jeg høre at jeg garantert kom til å komme på intervju. Jeg har ikke hørt noe. Kan jeg ringe og spørre hva som skjer, eller...er det litt frekt og masete? 0 Siter
huufsa Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Nei, det er ikke frekt og masete. Mange gir deg et pluss om du er litt pågående. Bare ring! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Nei det er ikke frekt. Du viser en interesse, og hvis det er tre uker siden du søkte så ville jeg ringt i morgen. 0 Siter
Sør Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Det er helt greit, men jeg ville ventet til tirsdag, istedet for å ringe første dag etter ferien (hvor de sikkert har det veldig travelt). Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest svensken jonas Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Nei det er ikke frekt. Du viser en interesse, og hvis det er tre uker siden du søkte så ville jeg ringt i morgen. selv syns jeg det er fryktelig frekkt alså. Jeg ville sendt et brev eller en fax og spurt hva som skjer. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 selv syns jeg det er fryktelig frekkt alså. Jeg ville sendt et brev eller en fax og spurt hva som skjer. Arbeidsgivere synes ikke det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.