Gjest ildg Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Hvorfor skriver du ikke lenger under med ditt fulle nick, ble du for ofte lurt, og duh hvilken bygd er det da som slipper inn 40 svensker? Jeg synes at det er bare gøy å bli lurt, bare det ikke er noe ondsinnet. _Og_ jeg prøver ikke å bytte på nicket, korta det bare inn litt. Jeg synes at det er artig å være her for å få, og ta imot litt fanteri. Grunnen til at her er mye svensker, er at her er en sesong-industri på stedet. 0 Siter
Tusj Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Jeg synes at det er bare gøy å bli lurt, bare det ikke er noe ondsinnet. _Og_ jeg prøver ikke å bytte på nicket, korta det bare inn litt. Jeg synes at det er artig å være her for å få, og ta imot litt fanteri. Grunnen til at her er mye svensker, er at her er en sesong-industri på stedet. OK, er de noe pene disse svenskedamene da, forøvrig skrev han godt norsk denne svenske jonas 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 OK, er de noe pene disse svenskedamene da, forøvrig skrev han godt norsk denne svenske jonas 1) Jeg ser ikke på andre damer. 2) Han var vel ikke mer svensk enn oss:-) 0 Siter
Tusj Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 1) Jeg ser ikke på andre damer. 2) Han var vel ikke mer svensk enn oss:-) Ser du ikke på andre damer, du har vel dame da? Han var nok ikke svensk i heletatt nei 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 ...enn en god natts søvn. So long, DOL! 0 Siter
Gjest kakel Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Tror det er Rune Rudberg sin sang. kjempefin faktisk :-) nei - det er ikke Rune sin sang, det er Trond Trøste & Barry Bære sin, -her er den: http://campus.fortunecity.com/aurora/336/sjuk.html FIN! 0 Siter
Gjest svensken jonas Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Har svenskene noe slikt dol sted e.l, har du noen adresser? www.doktoronline.se www.nettdoktor.se Omtrent samma som her, bare sett "se" bak :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.