Gå til innhold

Blir helt sliten av å følge med på alle trådene!

Anbefalte innlegg

Hvorfor skriver du ikke lenger under med ditt fulle nick, ble du for ofte lurt, og duh hvilken bygd er det da som slipper inn 40 svensker?

Jeg synes at det er bare gøy å bli lurt, bare det ikke er noe ondsinnet. _Og_ jeg prøver ikke å bytte på nicket, korta det bare inn litt. Jeg synes at det er artig å være her for å få, og ta imot litt fanteri.

Grunnen til at her er mye svensker, er at her er en sesong-industri på stedet.

Fortsetter under...

Jeg synes at det er bare gøy å bli lurt, bare det ikke er noe ondsinnet. _Og_ jeg prøver ikke å bytte på nicket, korta det bare inn litt. Jeg synes at det er artig å være her for å få, og ta imot litt fanteri.

Grunnen til at her er mye svensker, er at her er en sesong-industri på stedet.

OK, er de noe pene disse svenskedamene da, forøvrig skrev han godt norsk denne svenske jonas

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...