Gå til innhold

Dette hadde jeg ikke anmeldt

Anbefalte innlegg

Gjest Cinderella
Skrevet

Når jenter anmelder slike ting, må vel gutter også kunne gjøre det?

Likestilling!

Skrevet

Skurken her er vel han mannen i 40-åra som fotograferte hendelsen. Jeg forstod det sånn i morgennyhetene at det var en som var med jenta, men her ser det ut til å være en kamerat av fornærmede.

Gjest Pricilla
Skrevet

Hvorfor ikke anmelde det? Er jo like krenkende for en mann å bli utnytta på den måten da!

Var en gal kjerring en gang som prøvde å suge broren min mens han sov på en sofa på en fest. Reiv kjerringa vekk etter håret og kasta hu ut. Han har tross alt samboer (snart kone) og vil ikke bli sugd mens han sover av andre!

Skrevet

Ja, gudameg - skal det være noe mer lov for jenter å forgripe seg enn for gutta? -

Gjest lirekassen
Skrevet

Hvorfor ikke anmelde det? Er jo like krenkende for en mann å bli utnytta på den måten da!

Var en gal kjerring en gang som prøvde å suge broren min mens han sov på en sofa på en fest. Reiv kjerringa vekk etter håret og kasta hu ut. Han har tross alt samboer (snart kone) og vil ikke bli sugd mens han sover av andre!

Går det an å sove av andre ?

Skrevet

Ja, det ønsker vi definitivt. Dette sier jeg på vegne av alle menn.

Skrevet

Hvorfor skulle ikke det anmeldes da? Man anbefaler jenter som opplever voldtekt å anmelde, så hvorfor skal ikke mannfolka gjøre det samme?

Skrevet

Hadde en snerten jente voldtatt meg så hadde jeg anmeldt det tvert.

Jeg har flere ganger vurdert å gå til anmeldelse av jentene når jeg har våknet opp med dem, og ikke husket noe fra natta før. Jeg er helt sikker på at de har voldtatt meg, men det blir påstand mot påstand.

Ikke lett å være mann med alle kvinnfolka som er ute etter kølla mi.

petter smart
Skrevet

Om vi ønsker at jenter skal slutte å voldta og forgripe seg på menn? Hmmm, ja selvfølgelig, din dust.

Det er stor forskjell på å overraske en mann med sex/en sugejobb og å forgripe seg på han mens han sover.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...