Gå til innhold

Nytt og bedre liv i 2004?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Betyr et nytt år nye sjanser og nyemuligheter til å endre ting som gikk galt året før? Er det derfor vi feirer stort at det nye året kommer? Vi får liksom en ny sjanse til å rette opp alt som har vært feil? Er det derfor vi klarer å ta oss i nakken og sette nye mål også? Jeg blir i hvert fall helt satt ut når samboern og jeg ser fyrverkeriet hyler og smeller og vi står og ser opp, ganske brisen av god drikke..

Har du et mål om et "nytt" og bedre liv i 2004? Det har jeg... Har satt meg mange mål for 2004.. 10 nyttårsforsett! Hvis det kan kalles det da.. Skal i hvert fall endre på en del ting på levemåten våres.. Så får vi se hvordan det går.

Skal bli sunnere for det første, mindre junkfood, mindre røyk og alkohol, mer mosjon, mer sammen med venner, så har vi satt av en "dating-dag" i mnd. for kvalitetstid med bare oss to, skal ha mindre fravær fra jobben.. Vært altfor lett å ha vondt i hodet... Hatt MYE fravær!

Ser posetivt på framtida! Skal prøve å bli mer aktiv, gjøre mer med livet mitt - ikke bruke tida på sofaligging og tv-glaning... Skal verdsette tida mer. Bruke den mer fornuftig, og mindre TV. Har vært altfor sofagris i 2003.. hehe...

Hva vil du forandre på? Eller ser du ikke på det nye året som en sjanse til forbedringer og nye mål?

Jeg har som hovedmål å ta lappen og få studiekompetanse (mangler to fag, så burde ikke være noe problem).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131559-nytt-og-bedre-liv-i-2004/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel... Jeg og sambo har fortsatt planer om å dra på stranda til sommern, så noe bør gjøres.

Foreløpig har vi bare bestemt oss for å ikke drikke cola mer enn 1 gang i uka, og da til mat fredag eller lørdag.

Ellers har vi vel omtrent det samme, jeg mangler ett fag for å få studiekompetanse, håper jeg kan klare det. Dessuten skal jeg prøve å være litt mer ryddig her i leiligheten, begynner å bli lei av skippertaka annenhver uke.

Skal la helt være å røyke på fest også, bare tull å fortsette med det når jeg har klart å slutte å røyke til vanlig. Har også lyst å drikke litt mindre, siden jeg føler at jeg sjelden får en vellykket tur på byen.

Mer mosjon/trening er alltid et mål, men jeg vet godt at jeg har store problemer med å få det til. Var flink en periode i høst da sambo var arbeidsledig, for da hadde han overskudd, og fikk dratt med meg. Nå som han er utslitt hver eneste dag og ikke orker, blir det til at jeg ikke gidder å trene alene. Men jeg kunne jo f.eks hoppa av bussen litt tidligere sånn at jeg fikk meg en gåtur...

Håper at det nye året bringer med seg mye fint :)

Annonse

Gjest Pricilla

Vel... Jeg og sambo har fortsatt planer om å dra på stranda til sommern, så noe bør gjøres.

Foreløpig har vi bare bestemt oss for å ikke drikke cola mer enn 1 gang i uka, og da til mat fredag eller lørdag.

Ellers har vi vel omtrent det samme, jeg mangler ett fag for å få studiekompetanse, håper jeg kan klare det. Dessuten skal jeg prøve å være litt mer ryddig her i leiligheten, begynner å bli lei av skippertaka annenhver uke.

Skal la helt være å røyke på fest også, bare tull å fortsette med det når jeg har klart å slutte å røyke til vanlig. Har også lyst å drikke litt mindre, siden jeg føler at jeg sjelden får en vellykket tur på byen.

Mer mosjon/trening er alltid et mål, men jeg vet godt at jeg har store problemer med å få det til. Var flink en periode i høst da sambo var arbeidsledig, for da hadde han overskudd, og fikk dratt med meg. Nå som han er utslitt hver eneste dag og ikke orker, blir det til at jeg ikke gidder å trene alene. Men jeg kunne jo f.eks hoppa av bussen litt tidligere sånn at jeg fikk meg en gåtur...

Håper at det nye året bringer med seg mye fint :)

takk! ; ) Lige måde

Gjest Pricilla

Du burde takke meg, i stedet.

Du kommer neppe til å skrive posEtivt mere i ditt liv.

Puh! Takke deg??? For hva da? jeg pleier faktisk å skrive positivt - så det så!

Selv om man skriver et ord feil en gang betyr det ikke at man alltid gjør det vettu.. jeg trenger ingen hjelp fra deg for å skrive.

Ellers takk.

Puh! Takke deg??? For hva da? jeg pleier faktisk å skrive positivt - så det så!

Selv om man skriver et ord feil en gang betyr det ikke at man alltid gjør det vettu.. jeg trenger ingen hjelp fra deg for å skrive.

Ellers takk.

Du er så søt når du er sint!

Gjest Pricilla

Du er så søt når du er sint!

Er ikke sint. Skjønner bare hvorfor sånne idioter ikke kan slutte å korrigere alle andre hele tiden.. Må da være vedkommendes måte å prøve å heve seg over andre. Og det er irriterende. hater at folk skal belære meg, i hvert fall når ejg ikke trenger det. Vil jeg ha hjelp så spør jeg - nemlig! ; )

Er ikke sint. Skjønner bare hvorfor sånne idioter ikke kan slutte å korrigere alle andre hele tiden.. Må da være vedkommendes måte å prøve å heve seg over andre. Og det er irriterende. hater at folk skal belære meg, i hvert fall når ejg ikke trenger det. Vil jeg ha hjelp så spør jeg - nemlig! ; )

Ejg også!

Annonse

ejg skiver jeg mer enn jeg skriver jeg! ; ) Og skla dukker stadig opp.

Jeg liker å bli korrigert jeg. Det var her på DOL de fortalte meg hvordan "verre", "pennal" - og sikkert flere ord skrives som jeg nå i en alder av 41 år ikke hadde fått med meg *rødme* - jaggu på tide, spør du meg!

Gjest Pricilla

Hva med å være litt mindre sjalu i 2004?

Synes jeg er akkuratt passe sjalu! Så nei, ikke mindre sjalu...

Synes ikke jeg er overhysterisk når det er greit at ande jenter sitter påfanget hans.. men at kollegaer ringer på kveldstid 100 ganger i uka er ikke greit! ; )

Synes jeg er akkuratt passe sjalu! Så nei, ikke mindre sjalu...

Synes ikke jeg er overhysterisk når det er greit at ande jenter sitter påfanget hans.. men at kollegaer ringer på kveldstid 100 ganger i uka er ikke greit! ; )

Jeg har en bestemt følelse av at du har en tendens til å overdrive.

Are you an overdriver, miss P?

Gjest Pricilla

Jeg har en bestemt følelse av at du har en tendens til å overdrive.

Are you an overdriver, miss P?

Det kan være mulig i noen tilfeller ja... : ) I hvert fall hvis jeg sitter og hisser meg opp, men når jeg får roa skrotten er det ikke så ille allikevel. Noen av mine innlegg kan høres en smule verre ut enn ting og tang er og..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...