Gå til innhold

'hets' av enkeltpersoner

Anbefalte innlegg

Er jeg sterkt imot!

Man behøver ikke overdive, og juge... - eller starte egne tråder om enkeltpersoner.

Det er blitt sagt at h*n er inne på overgrepsforum og lager kvalm? JEG har ikke sett h*n der!

Jeg er enig i at personen ikke oppfører seg noe fint her på dol.. men det er jammen flere enn h*n som ikke gjør det!

Jeg mener at man bør melde ufine innlegg til webmaster. Det bør man enten de kommer fra h*n eller andre!

Please, da folkens! Oppfør dere!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131576-hets-av-enkeltpersoner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Tristamento

Hei,

Du skriver: "Det er blitt sagt at h*n er inne på overgrepsforum og lager kvalm? JEG har ikke sett h*n der!"

Nei, men det er nok fordi innleggene ble fjernet før du rakk å se dem! :-)

Med vennlig hilsen

Derfor det er så få innlegg signert "Sør" på nevnte forum?

Hei huufsa.

Hvis du tenkte på f.eks. den tråden jeg startet, så forklarer jeg i to innlegg hva jeg ville med dem. (Se den tråden)

Jeg er helt enig i at hetsing er en uting. Også enig i at det er vanskelig å dra opp grenser for oppførsel, siden ganske mange sklir godt over grensene innimellom, også blant de som vanligvis er veldig seriøse.

Mitt ønske hadde vært at vi alle kunne holde oss innafor grensene. Anses her inne som prippent?

Hvordan ønsker du å advare nykommere mot folk som har vært spesielt lite konstruktive? Hvis alle nykommere må lese alle innlegg fra de siste 8 uker blir det litt tungvint, synes jeg.

Hei huufsa.

Hvis du tenkte på f.eks. den tråden jeg startet, så forklarer jeg i to innlegg hva jeg ville med dem. (Se den tråden)

Jeg er helt enig i at hetsing er en uting. Også enig i at det er vanskelig å dra opp grenser for oppførsel, siden ganske mange sklir godt over grensene innimellom, også blant de som vanligvis er veldig seriøse.

Mitt ønske hadde vært at vi alle kunne holde oss innafor grensene. Anses her inne som prippent?

Hvordan ønsker du å advare nykommere mot folk som har vært spesielt lite konstruktive? Hvis alle nykommere må lese alle innlegg fra de siste 8 uker blir det litt tungvint, synes jeg.

Takk for seriøst svar, eval.

Vi er nok enige i det meste, jeg syns at man får bruke sunn fornuft alle og enhver, og oppføre oss som vi gjør oss i RL.

Det nok vanskelig å 'advare' nykomlinger mot at de kan få nedsettende og stygge innlegg mot seg her inne, det oppdager de allikevel fort nok.

Jeg som mange andre lar meg 'rive med' litt når jeg blir irritert eller provosert. Jeg skal prøve å feie for min egen dør, og det får andre også gjøre...

Helt ærlig så blir jeg faktisk oppriktig lei meg når jeg får dritt-svar fra noen. Og jeg lurer alltid på 'hvorfor' jeg fortjente det...

Som de fleste andre prøver jeg som regel å være hyggelig og rettferdig.

Man bør også evne å ihvertfall 'prøve' å sette seg inn i andres tankegang, og heller fortelle sin egen uten å kalle folk for 'idioter' e.l.

Takk for seriøst svar, eval.

Vi er nok enige i det meste, jeg syns at man får bruke sunn fornuft alle og enhver, og oppføre oss som vi gjør oss i RL.

Det nok vanskelig å 'advare' nykomlinger mot at de kan få nedsettende og stygge innlegg mot seg her inne, det oppdager de allikevel fort nok.

Jeg som mange andre lar meg 'rive med' litt når jeg blir irritert eller provosert. Jeg skal prøve å feie for min egen dør, og det får andre også gjøre...

Helt ærlig så blir jeg faktisk oppriktig lei meg når jeg får dritt-svar fra noen. Og jeg lurer alltid på 'hvorfor' jeg fortjente det...

Som de fleste andre prøver jeg som regel å være hyggelig og rettferdig.

Man bør også evne å ihvertfall 'prøve' å sette seg inn i andres tankegang, og heller fortelle sin egen uten å kalle folk for 'idioter' e.l.

Takk for svar. Ja, det ser ut som om vi er temmelig enige.

Jeg har aldri fått dritt fra deg så vidt jeg kan huske, så jeg tenkte ikke på deg. (Med ditt navn forbinder jeg bare en liten slektning som alltid ville lese om mummitroll:-))

Det er mulig jeg har litt lav sosial intelligens, men jeg har altså her inne vanskelig for å skjelne mellom folk som bare ikke klarer være saklige, folk som elsker å erte litt godmodig, og så de som ikke skjønner at spøken kan gå litt vel langt. Synes dette er lettere i Real Life.

Når jeg endelig har klart å plassere folk i en kategori, mistenker jeg at de bytter nick. Dette kan bety en del ergrelser og bortkastet tid. Jaja, det er kanskje prisen for å være her inne.....

Takk for svar. Ja, det ser ut som om vi er temmelig enige.

Jeg har aldri fått dritt fra deg så vidt jeg kan huske, så jeg tenkte ikke på deg. (Med ditt navn forbinder jeg bare en liten slektning som alltid ville lese om mummitroll:-))

Det er mulig jeg har litt lav sosial intelligens, men jeg har altså her inne vanskelig for å skjelne mellom folk som bare ikke klarer være saklige, folk som elsker å erte litt godmodig, og så de som ikke skjønner at spøken kan gå litt vel langt. Synes dette er lettere i Real Life.

Når jeg endelig har klart å plassere folk i en kategori, mistenker jeg at de bytter nick. Dette kan bety en del ergrelser og bortkastet tid. Jaja, det er kanskje prisen for å være her inne.....

*ler*

Ja, det er håpløst med folk som bytter nick!

Det har jeg aldri gjort her inne.

Gjest Maud Angelica

*ler*

Ja, det er håpløst med folk som bytter nick!

Det har jeg aldri gjort her inne.

Folk kan ha forskjellige grunner for å bytte nick. Det ble forresten diskutert her:

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1917909

Hilsen hun som byttet nick i dag:

Annonse

Folk kan ha forskjellige grunner for å bytte nick. Det ble forresten diskutert her:

Ja, jeg forstår godt grunnen til at enkelte vil bytte nick.

Det var ment som en spøk fra min side.

:-)

Jeg ser intet galt i å bytte nick, eller ha flere nick, sånn generelt.

Mente bare at det var litt slitsomt hvis en man endelig hadde bestemt at "h*n gidder jeg ikke mer nå, dette er ikke min form for humor" - når h*n kom igjen med et nytt nick, og så er det samme kverna igjen en god stund før man skjønner tegninga.

Gjest Maud Angelica

Jeg ser intet galt i å bytte nick, eller ha flere nick, sånn generelt.

Mente bare at det var litt slitsomt hvis en man endelig hadde bestemt at "h*n gidder jeg ikke mer nå, dette er ikke min form for humor" - når h*n kom igjen med et nytt nick, og så er det samme kverna igjen en god stund før man skjønner tegninga.

OK, skjønner :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...