Gå til innhold

'hets' av enkeltpersoner

Anbefalte innlegg

Hei huufsa.

Hvis du tenkte på f.eks. den tråden jeg startet, så forklarer jeg i to innlegg hva jeg ville med dem. (Se den tråden)

Jeg er helt enig i at hetsing er en uting. Også enig i at det er vanskelig å dra opp grenser for oppførsel, siden ganske mange sklir godt over grensene innimellom, også blant de som vanligvis er veldig seriøse.

Mitt ønske hadde vært at vi alle kunne holde oss innafor grensene. Anses her inne som prippent?

Hvordan ønsker du å advare nykommere mot folk som har vært spesielt lite konstruktive? Hvis alle nykommere må lese alle innlegg fra de siste 8 uker blir det litt tungvint, synes jeg.

Synes ikke den tråden din var hets i det hele tatt. Det finnes grenser for hvor mye piss man kan tolerere fra enkelte personer før man må sette spørsmålstegn ved deres motiver.

"....................."

Fortsetter under...

Gjest Tristamento

Synes ikke den tråden din var hets i det hele tatt. Det finnes grenser for hvor mye piss man kan tolerere fra enkelte personer før man må sette spørsmålstegn ved deres motiver.

"....................."

Hei!

Da er det oss kanskje tillatt å sette spørsmålstegn ved dine motiver?

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...