Gå til innhold

Han som parodierer Nils Arne Eggen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest siddismor

Han er skikkelig usmakelig. Synes han ødela idrettsgallen, tok jo liksom seriøsiteten og æren vekk fra de som fikk priser.

Enig ! Er ikke folk snart lei av slike "morsomme" fyrer som bryter inn i alle mulige slags program - enten er det en vaktmester, eller en innvandrer eller, ja.... Eggen, eller.....

Han er skikkelig usmakelig. Synes han ødela idrettsgallen, tok jo liksom seriøsiteten og æren vekk fra de som fikk priser.

Jeg er helt uenig. Det gjør seg med komiske innslag i seriøse forestillinger, for å unngå at man bikker over i det pompøse. Og god parodi er kunst! Når man nettopp har gitt seg over i latter, føles det veldig godt å oppleve noe seriøst like etterpå, og jeg synes innslaget fungerte godt.

Dog er det viktig å unngå at det overdrives. Slik sett synes jeg denne Ali-figuren (Lisa Tønne) i høstens Dan Børge-programmer har vært i overkant mye fremme. Ikke er hun så morsom heller.

Eggen-parodien har også dukket opp med jevne mellomrom hos Dan Børge i hele høst, og han er skikkelig god. For øvrig var det ikke en meningsutveksling om fyren jeg var ute etter - jeg ønsker å finne ut hvem han er.

Enig ! Er ikke folk snart lei av slike "morsomme" fyrer som bryter inn i alle mulige slags program - enten er det en vaktmester, eller en innvandrer eller, ja.... Eggen, eller.....

...eller..ja, Semb.....eller....ja...Shampo....eller...:-)

"................."

Jeg er helt uenig. Det gjør seg med komiske innslag i seriøse forestillinger, for å unngå at man bikker over i det pompøse. Og god parodi er kunst! Når man nettopp har gitt seg over i latter, føles det veldig godt å oppleve noe seriøst like etterpå, og jeg synes innslaget fungerte godt.

Dog er det viktig å unngå at det overdrives. Slik sett synes jeg denne Ali-figuren (Lisa Tønne) i høstens Dan Børge-programmer har vært i overkant mye fremme. Ikke er hun så morsom heller.

Eggen-parodien har også dukket opp med jevne mellomrom hos Dan Børge i hele høst, og han er skikkelig god. For øvrig var det ikke en meningsutveksling om fyren jeg var ute etter - jeg ønsker å finne ut hvem han er.

han skaper ikke avbrekk.. så du uttrykket til Petter Solberg feks når han dusten kom og avbrøt midt i takketalen hans.. tok sikkert gleden vekk fra prisen han hadde fått..

Annonse

Hurra, endelig noen som holder seg til saken. Tusen takk!

Vet du noe mer om ham - er han amatør, har han "andre" på repertoaret etc.?

Amatør ja - er utdannet jurist og jobber til daglig som advokatfullmektig. Jeg har aldri sett ham gjøre noen andre, men han er generelt en festlig fyr så hva han kan finne på er ikke så lett å si.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...