Gå til innhold

er det noen som kan hjelpe meg?om canon ixus I

Anbefalte innlegg

Gjest håper noen vet

fant ut at det skulle være en plass i byen her som skulle selge canon ixus 400,jeg spurte noen spørsmål for noen dager siden om det,så derfor skulle eg dit og se ka prisen var på det,og da sa en som jobba dær at de var slutta med og selge disse,fordi at canon ixusI var et bedre alternativ,og de skulle ha 3900 kr for det,så jeg lurer på om noen har erfaring med dette.er jo billigere enn ixus 400 også.

takker for svar

Fortsetter under...

Gjest Fotogutten

Regner med at du snakket om Ixus i, dette er det nyeste digitale kamera fra Canon i Ixus klassen. Personlig synes jeg ikke Ixus i er et bedre kamera enn Ixus 400, riktig nok er det et mindre kamera, men på 400 har du optisk søker, og ikke minst optisk zoom. Mener også at du skal litt flere instillingsmuligheter på 400 enn på i versjonen. Bla. iso, s/h, sepia og slikt småtteri, tror ikke i har dette... Eneste negative jeg kan si om 400 er vel at Autofokusen er litt vel treg, spesielt under mørke forhold, veit ikke hvordan i er under mørke forhold, men tror AF skal være raskere enn på 400.

Eneste grunnen til at selgeren sa at Ixus i var bedre enn 400, må være at Canon i Norge ikke greier å skaffe til veie nok Ixus 400.

Håper du ble litt klokere..

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...