Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk den nye katalogen fra Nytt og (U)Nyttig inn døra... deven så mye flott og nyttig de har…

Hva er vel livet uten en "Serviettsvane" eller en "underlivstrener" for ikke å snakke om den meget praktiske "frisørkragen". Eller hva med et "lokk til brusboksen"?

Jeg har i hele mitt liv dypt og inderlig ønsket meg "selvklebende hylleborder". Nå veit jeg hvor jeg skal kjøpe dét. (Ikke glem "speil på rull" heller.)

Finner du noe du ikke kan leve livet uten?

Skrevet

eksen min og kjerringa vant en Paris-tur dem - i det bladet der - HA!

Skikkelig Harry folk :)

Gjest uten signatur
Skrevet

Ja, de hadde noen slike slags tøfler som egentlig var kluter, som du satte på bena og så fikk du vasket gulvene samtidig som du tuslet rundt! *LOL*

Men jeg har kjøpt enkelte ting der som har vært kjekke også jeg. En må bare sile ut litt!

Skrevet

Hva er "harry" - bladet eller Paris?

"................."

Skrevet

*ler*

Jeg har klistret "nei takk til uadressert post" på postkassen min!

;-)

Gjest Kalldam
Skrevet

Ja, de hadde noen slike slags tøfler som egentlig var kluter, som du satte på bena og så fikk du vasket gulvene samtidig som du tuslet rundt! *LOL*

Men jeg har kjøpt enkelte ting der som har vært kjekke også jeg. En må bare sile ut litt!

Gulvvask ala Pippi Langstrømpe altså :)

Gubben kjøpte gummisko der en gang(vanlige mokkasiner, bare av gummi).Fiz-fiz-fiz sa det for hvert skritt han gikk(høyt!).Dumme gubben trodde han hadde gjort et kupp.Vi hadde mye morro med han og de skoene som raskt gikk rett i søpla(billigere enn å sende tilbake).

Skrevet

Med andre ord, de var storkunder og fikk være med i trekningen*ler*.

Pleier de å dra til Svinesund og kjøpe flesk&øl også?

Skrevet

Hva er galt med 'det'??

Det gjør jeg!

:-o

Skrevet

Hva er galt med 'det'??

Det gjør jeg!

:-o

Ja, jeg og, men jeg måtte bare nevne det*s*.

Skrevet

Kjøpte trekk til gressklipperen. Fikk 4 dagers tur til Paris inkl. hotell og fly fra Oslo S med Braathens. Venter spent på ny tur da jeg nå er registrert kunde hos Nytt&Nyttig.

Skrevet

Jeg har bl.a. kjøpt do-rull radio (lytter på den hver morgen når jeg steller meg) og sko med pigg (som også kan brukes uten at piggen er "ute"). Nyttige og rimelige varer!

Skrevet

Ok... !!det skal jeg sannelig kjøpe å sette på min lille sønn på 10mnd...

Han krabber overalt...

Kan jo sy en drakt til ham,hehe.

Skrevet

Hva er "harry" - bladet eller Paris?

"................."

BLADET! :-)

Skrevet

Jada - men det gjør jeg også :)

Nei - de kjøpte faktisk bare noe til 40 kr! *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...