Gå til innhold

Elle,melle...hvilken mobil ?

Anbefalte innlegg

Nå takker min Nokia 3330 snart for seg...og jeg må ut på handletur.

Tenkte først jeg skulle ta en slik grei 3510i...men så fikk jeg greie på - og bekreftet i flere butikker - at denne hadde store tendenser til ustabilitet.

Og da er det ikke greit...for markedet flommer jo over av all snaskens talatuter.

Min favoritt er for dyr...får være grenser liksom :)

Nr to er en 8600, er det ikke det den heter den lille flymaskinen da.

Er det noen som kan fortelle positivt og negativt om denne ?

Trenger vibrasjon, e-post...vil ha polytoner,flere plasser i telefonbok og et greit utseende, greie taster og gjerne aut.profilbytte.

Selvfølge må være batterikapasitet, kvalitet ( om det finnes på mobiler i dag da :) ) grei skjerm osv.

Mobilen blir mest brukt til meldinger og "krisesamtaler" samt å "holde sjekk på viktig mail"

Spill, radio etc. er mindre viktig.

Føler jeg bør ha Nokia da alle jeg kjenner har det og da ønsker jeg ikke få problemer med bilder og meldinger dem/meg imellom.

Pris maks 2500.-

Elle, melle...hvem velger jeg ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131609-ellemellehvilken-mobil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...