Gå til innhold

Når gamle gubber blir fedre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest svar til deg

Dette er nesten et innlegg som kvalifiserer for sletting av webmaster. Skjerp deg! Prøver du å konkurrere med Tristamento i frekkheter?

Til opplysning, det er faktisk noe som kalles humor og ironi!

Og apropo kjøpt og importert seg kvinnfolk, det er en godt kjent sak at mange menn gjør akkurat det.

Ofte(men selvsagt ikke alltid) blir disse fattige kvinnene mishandlet og behandlet generellt dårlig, av disse ofte tomsingene av noen mannfolk som ikke greier å skaffe seg kvinner på en normal måte.

Om denne fakta(som du med jevne mellomrom kan lese i nyhetene) kvalifiserer til sletting, så shit la gå!

Annonse

Gjest Ugga Bugga

Og apropo kjøpt og importert seg kvinnfolk, det er en godt kjent sak at mange menn gjør akkurat det.

Ofte(men selvsagt ikke alltid) blir disse fattige kvinnene mishandlet og behandlet generellt dårlig, av disse ofte tomsingene av noen mannfolk som ikke greier å skaffe seg kvinner på en normal måte.

Om denne fakta(som du med jevne mellomrom kan lese i nyhetene) kvalifiserer til sletting, så shit la gå!

Jeg er klar over at dette forekommer, akkurat som mord forekommer. Men jeg beskylder ikke en vilkårlig person, f.eks. deg, for å være morder av den grunn, hvis jeg ikke har belegg for det.

Den gangen forventet levetid var 30-40 år regner jeg med at de i den alderen ble regnet som gamle? *grøsser*

Vet vi noe om de valgte å få barn i en alder hvor de sto med en fot i graven?

De valgte ikke den gangen - de ble bare pult tjukke ~en gang i året - til de tørka ut! :)

Her var det jo snakk om pappa'en til zuul,og da blir det litt for dumt å spørre sånn. Frekt, ekkelt og aldeles uhøflig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...