Gå til innhold

Følger tråden lenger ned, gamle foreldre????

Anbefalte innlegg

Gjest gamle foreldre

Jeg er 38, mannen min 53 og datteren vår er 4 år. Hun elsker sin pappa og synes det er leit når noen mener han er altfor gammel. Har tre barn fra før med en tidligere mann, men ingen har en så bra pappa som vår 4 åring har nå. altså i mitt tilfelle. Er han for gammel?

Fortsetter under...

Annonse

Ja, for meg er han for gammel, men ikke for deg.Folk har forskjellige meninger, men jeg synes som noen andre, at det blir patetisk når halvgamle menn setter i gang med både andre og tredje kullet akkurat som hannkatter.Sorry..

I dette tilfellet er det hunkatten som har et kull barn fra før, ikke hankatten - hvis det er vesentlig.

Gjest Big Mac

Ja, for meg er han for gammel, men ikke for deg.Folk har forskjellige meninger, men jeg synes som noen andre, at det blir patetisk når halvgamle menn setter i gang med både andre og tredje kullet akkurat som hannkatter.Sorry..

Heller en gammel far enn en umoden far.

Annonse

Nei, å være en god foreldre har ingen ting med alder å gjøre. Kanskje man ikke orker like mye fysisk men det kan veies opp med f.eks tålmodighet og andre ting.

en 53-åring er vel ikke en olding på 80 heller? - fysisk? - HA! - Hvem hopper vel egentlig rundt etter unga sine om de er 20 heller? - Syns de fleste foreldre er ganske så bedagelig anlagt jeg, det er unga som spretter rundt! .)

Det er når slike fødsler markeres i lokalavisen med "Kjærlighetsbarnet har kommet", som det begynner å bli patetisk.

Det er vel ganske naturlig at det er mer kjærlighet mellom ektefolk 2.gangen enn 1.gangen - ellers vil man vel ikke skille seg? - - og det er nå bare patetisk for alle rundt, for dem det gjelder er det blodig alvor og SELVE LIVET! :) hihi

en 53-åring er vel ikke en olding på 80 heller? - fysisk? - HA! - Hvem hopper vel egentlig rundt etter unga sine om de er 20 heller? - Syns de fleste foreldre er ganske så bedagelig anlagt jeg, det er unga som spretter rundt! .)

Og jeg som stadig får kjeft fordi jeg ikke er fysisk aktiv nok med minstemann? Og jeg er ikke 50 engang :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...