Kizza1365380506 Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Fikk ny mobil av ungene til jul. Nå skulle jeg se på bildene jeg har tatt men får opp at det er for lite minne. Nå lurer jeg på hvor jeg kan gå inn for å evt. slette bilder. Jeg får opp at det er plass til 18 bilder når jeg tar nytt bilde, men får ikke lagret det. Noen som har peling på hva jeg skal gjøre. 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Vet ikke om det er helt samme menysystem på din som på min, men her er det utforsker - pictures - camera - så velger jeg bildene jeg vil slette, trykker valg og så slett. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Skrevet 5. januar 2004 Vet ikke om det er helt samme menysystem på din som på min, men her er det utforsker - pictures - camera - så velger jeg bildene jeg vil slette, trykker valg og så slett. Skal prøve det, håper bare jeg ikke sletter noen jeg vil ha. Takk skal du ha. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.