Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Like før jul måtte vår lille sønn på sykehuset etter å slått hull i bakhodet. Det værste var at det var min skyld.:o( Vår sønn samt hans like gamle søskenbarn skulle ri på hest, på min rygg. Det gikk vel og bra helt til de plutselig skulle gå av......

Vel, det endte på legevakten og to sting i bakhodet. Og en ganske slukøret mamma, som hadde fått "nok" kjeft av pappa.

På sykehuset ble vi tatt i mot av en kjempe hyggelig sykepleier som kunne fortelle at * var adoptert fra Korea og kom hit da * var fem år.

Vi hadde en lengere samtale (veldig interessant og hyggelig) med sykepleieren om nettopp adopsjon. Og da vi skulle dra hjem fikk vår sønn diplom for å ha vært utrolig flink, uten bedøvelse...... Gjett om han var stolt da??

Skrevet

Ville bare trøste deg med å si at du absolutt ikke må se på deg som en besværlig mamma:)Det var sikkert stor stas å bruke mamma som hest, og ulykker skjer - særlig om man har aktive gutter i heimen !

Selv var jeg en ganske så rolig "jentejente" i oppveksten - livet med to aktive gutter har virklig gitt et annet erspektiv:-)

Mine to gutter som nå er 4 1/2 år gamle har begge hatt to turer til legevakta hver, og i alle tilfellene så har en av oss foreldre vært i nærheten, uten å klare å "redde" dem.

Begge to har sydd i panna, den ene av dem til og med midt i panna, og jeg så for meg stygge arr for resten av livet :-) Men det har heldig vis grodd veldig fint.

I tillegg så falt en av dem ned fra en sten i skogen, som jeg løftet ham opp på for å ta et bilde av ham, og hva skjer, han stuper baklengs og slår bakhodet i et tre, blodet siler. Resultatet ble legevakt, limtube og strips.

Andremann fikk fingeren sin i klem i nabolagets strøsandkasse og mistet hele neglen på en finger, med påfølgende legvaktbesøk,røntgen og stor bandasje.

Jeg ser på meg selv som en ganske så rolig og avbalansert person, og har alltid innbilt meg at jeg skal takle krisesituasjoner ganske så rolig:-) Men sannelig får man seg en liten støkk når gullungene skader seg, og jeg blir i hvertfall ganske så hektisk :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...