Gå til innhold

hva spiser fok til frokost, en tirsdag etter jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Pricilla

Spiser en brødskive (Dr. Lind.... , husker ikke navnet) Spiser ikke det pga karbohydratene, men fordi det er sinnsykt godt og holder seg ferskt hele uka. Har det på jobben, og spiser en skive med forkostost, et glass skumma og en kopp kaffe.

Gjest Variert

Selv så tok jeg ei skive Ryvita knekkebrød med brunost, og en kopp te.

Mannen min spiste corn flakes og melk. Kaffe etterpå.

Et barn tok havregryn med melk og sukker, pluss en yoghurt. Han andre nøyde seg med en yoghurt idag.

Her varierer det fra dag til dag! Ikke så veldig sunt bestandig.

Ungene tar gjerne ei skive med sjokoladepålegg med sjokomelk inntil. Eller saft. Og maser jeg ikke så tar de nok ingenting!

Selv er jeg veldig glad i fettfri yoghurt med havregryn i. Eller en velsmakende frokostblanding med bananbiter over.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...