Gå til innhold

Brun med tabletter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde ingen tro på dette, men prøvde likevel, begynte på de i april i fjor. Jeg merket ingenting til å begynne med, men da sommeren kom og jeg solte meg ble jeg merkbart brunere. Jeg er også veldig lys og det har alltid vært et problem å få farge, men i fjor sommer var det full klaff. Uheldigvis gikk jeg tom for tabletter i juli og fikk aldri kjøpt flere, det var disse man har sett reklame for her på nettet, Silica eller no sånt. Dermed ble jeg merkbart blekere igjen, slik som jeg har pleid å være om sommeren. I år skal jeg passe på å abonnere på disse pillene slik det er lagt opp til, for dette funka definitivt for meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131668-brun-med-tabletter/#findComment-808210
Del på andre sider

Tanya1365380060

Jeg har prøvd de bruningstablettene som følger med tilbudet om silica, som poppet opp her en del før bla.

Fungerte ikke på meg.

Men jeg leste at en jente hadde kjøpt tabletter som het solbrun rett over grensen til sverige, i en matbutikk, og hadde blitt ordentlig brun. Det varierer sikkert fra person til person hvordan man reagerer.

Leste om produktet på en svensk helsekost side og det har et vanvittig høyt innhold av betakaroten og andre bruningsstoffer i forhold til den norske versjonen. Muligens derfor den jenta fikk resultater.

Skal bestille derfra og prøve meg frem til sommeren for å se om det skjer noe med meg og. I så fall hadde det vært flott, tar så lang tid å bli ordentlig brun for meg ellers.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131668-brun-med-tabletter/#findComment-808713
Del på andre sider

Tanya1365380060

Jeg har prøvd de bruningstablettene som følger med tilbudet om silica, som poppet opp her en del før bla.

Fungerte ikke på meg.

Men jeg leste at en jente hadde kjøpt tabletter som het solbrun rett over grensen til sverige, i en matbutikk, og hadde blitt ordentlig brun. Det varierer sikkert fra person til person hvordan man reagerer.

Leste om produktet på en svensk helsekost side og det har et vanvittig høyt innhold av betakaroten og andre bruningsstoffer i forhold til den norske versjonen. Muligens derfor den jenta fikk resultater.

Skal bestille derfra og prøve meg frem til sommeren for å se om det skjer noe med meg og. I så fall hadde det vært flott, tar så lang tid å bli ordentlig brun for meg ellers.

De har noen tabletter i Norge som Helena Rubenstein reklamerte for i sommer. Disse skal gjøre deg brunere. Kalles Tan Optimizer fra Imeeden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131668-brun-med-tabletter/#findComment-808725
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...