Gjest fortsatt P4 lytter Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Hva syns du ? Jeg hører fortsatt på P4, klarer ikke bli fortrolig med den nye kanalen. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Hører på Radio 1 jeg.... Alltid! Koselige og morsomme stemmer, bra musikk og bra med nyhetsoppdateringer. 0 Siter
Gjest kakel Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Hører på Radio 1 jeg.... Alltid! Koselige og morsomme stemmer, bra musikk og bra med nyhetsoppdateringer. enig - P1!....for da slipper jeg hun Gerd i 5 Høns, finnes ikke verre program *grøsser* 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 P4 er og har alltdi vært en husmorkanal med babbel. Kanal 24 derimot er en kanal tilegnet Valgerd og hennes venner, så når det gjelder radio er det fremdeles NRK som leder helt klart. Passer meg helt fint at en stor del av lisenspengene andre betaler går til å lage gode radioprogram uten reklame. 0 Siter
Gjest negativ Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Kommer ikke til å høre mer på den. Har hørt litt og det var nok. Dessuten har jeg en helt annen musikksmak enn det både P4 og Kanal24 har på spilleplanen. Jeg har hatt en dialog med musikkredaksjonen i Kanal24 og svaret der var at min musikksmak kommer de ikke til å dekke. Det er synd, for det er tusenvis av mennesker i dette landet som har samme smak. Men denne musikkstilen regnes ikke som "salgbar" nok, og dermed vil de ikke ha noe tilbud til oss. Synd, for på denne måten bryter de faktisk sin egen konsesjonssøknad, i likhet med det P4 har gjort i alle år. I Kanal24s konsesjonssøknad står det at de skal tilby daglige kulturtilbud til smale lyttergrupper. Det er helt tydelig for meg at det er plateselskapene som bestemmer hva som skal spilles av musikk i radio og tv. Dette skal være riksdekkende radio som skal sørge for mangfold i eteren. Det får vi ikke. Vi får flerfold, det er noe helt annet. Men vi får ikke mangfold. Kanal24 blir bare en blåkopi av P4, og det trenger vi ikke. 0 Siter
Gemini Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 enig - P1!....for da slipper jeg hun Gerd i 5 Høns, finnes ikke verre program *grøsser* Radio 1 og P1 er ikke samme kanal... :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 enig - P1!....for da slipper jeg hun Gerd i 5 Høns, finnes ikke verre program *grøsser* ... og forresten - programmene på P4 (som jeg går ut fra du siktet til med hun Gerd) er nok endret siden du sist hørte på :-) 0 Siter
Vincent Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 enig - P1!....for da slipper jeg hun Gerd i 5 Høns, finnes ikke verre program *grøsser* For ikke å snakke om Anders Tangen (nå Anal 24). *grøss* 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 P4 er og har alltdi vært en husmorkanal med babbel. Kanal 24 derimot er en kanal tilegnet Valgerd og hennes venner, så når det gjelder radio er det fremdeles NRK som leder helt klart. Passer meg helt fint at en stor del av lisenspengene andre betaler går til å lage gode radioprogram uten reklame. Valgerd og hennes venner...som for eksempel Andres Diaz og hans ukentlige hip-hop-program, mener du? 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Valgerd og hennes venner...som for eksempel Andres Diaz og hans ukentlige hip-hop-program, mener du? Ja, et program som gikk gjennom Valgerd kontrollen. Dersom de banner blir de tatt av lufta. 0 Siter
Gjest kakel Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 ... og forresten - programmene på P4 (som jeg går ut fra du siktet til med hun Gerd) er nok endret siden du sist hørte på :-) Jeg har smughørt . og det er likke jævlig! Ja - Radio1 er jo noe annet enn P1 - leste litt fort jeg :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.