terningkast6 Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Jeg har bestilt bredbånd. Har forstått det slik at jeg må ha nettverkskort da. Når jeg går på "min datamaskin", egenskaper under enhetsbehandling står det nettverskort i listen med to undergrupper, isdn-link OO og kort for ekstern pålogging. Da har jeg kanskje det jeg trenger eller?? Har ISDN-tilkobling nå. 0 Siter
citoyen Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 ISDN-kort er ikke det samme som nettverkskort. Hva det andre kortet som er listet opp er for noe er vanskelig å si.. mye rart kan kalles "ekstern pålogging" Prøv å finne ut litt mer om kortet (navn, modell) 0 Siter
HelgeM Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Som citoyen sier kan du ikke bruke ISDN-kortet. "Kort for ekstern pålogging" er sannsynligvis en del av driveren til ISDN-kortet, altså må du nok kjøpe et nettverkskort. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Husk å plukke ut ISDN-kortet når du setter inn nettkortet, da windows har en tendens til å rote med tilkoblinger. Det er enklest at det bare er en nettverkstilkobling fysisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.