Gå til innhold

Kina-venter og andre i august-gruppa

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg ser at du er i august-gruppa. Er det AF? Vi er i august-gruppa via AF og det hadde vært kjekt om dere som er i samme gruppe "gjorde dere til kjenne" slik at vi kunne følge hverandre frem mot tildeling. Noen av oss kommer nok også til å reise sammen.

Nå når april har fått så er det jo bare 3 grupper før oss. Det nærmer seg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131691-kina-venter-og-andre-i-august-gruppa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kina-venter

Hei

Så hyggelig å få kontakt med flere i august-gruppa! Jeg hadde akkurat tenkt å sende ut en liten etterlysning, for det er så fint å kunne holde kontakt med noen som er akkurat like langt i ventinga.

Vi adopterer gjennom InorAdopt, og dette er vår andre adopsjon. Vi har en liten gullunge fra Jiangsu-provinsen som blir tre i april. Nå gleder vi oss stort til nestemann, og håper ventetiden ikke øker for mye. Vi endte opp med å vente 14 månder forrige gang, og det var leeeeenge det.

Vet du om flere i august-gruppa? Vi er fire par i Inor's august-gruppe, men jeg har foreløpig kun kontakt med et av dem (vi reiste faktisk sammen forrige gang også!)

Vi mailes!

Hei

Så hyggelig å få kontakt med flere i august-gruppa! Jeg hadde akkurat tenkt å sende ut en liten etterlysning, for det er så fint å kunne holde kontakt med noen som er akkurat like langt i ventinga.

Vi adopterer gjennom InorAdopt, og dette er vår andre adopsjon. Vi har en liten gullunge fra Jiangsu-provinsen som blir tre i april. Nå gleder vi oss stort til nestemann, og håper ventetiden ikke øker for mye. Vi endte opp med å vente 14 månder forrige gang, og det var leeeeenge det.

Vet du om flere i august-gruppa? Vi er fire par i Inor's august-gruppe, men jeg har foreløpig kun kontakt med et av dem (vi reiste faktisk sammen forrige gang også!)

Vi mailes!

.

Ja, jeg klarer jo ikke å holde meg unna i disse tildelings-tider. Mister totalt konsentrasjonen og klarer knapt gjøre annet enn å sjekke DOL og APC. Bare tre tildelingsrunder til (i tillegg til denne), og så er det vår tur!

Jeg har det også stille og er ofte innom, selv om det altså er noen flere måneder igjen for oss.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...