Gå til innhold

Flere som sliter med nattesøvnen?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Ja har du ikke prøvd ørepropper så må du jo det! Det vet enhver småbarnsmor! Du må bare venne deg til å høre dine egne hjerteslag ganske godt, men det er egentlig søvndyssende. Ikke kjøp de billigste, men de oransje på apoteket! Ellers plopper de ut igjen.

.. *snork*

Fortsetter under...

Kom deg ut i dagslys så tidlig som mulig på dagen. Tidspunktet man sovner på om kvelden har mye å gjøre med tidspunktet man fikk dagslys inn på øyet samme morgen. Hvis det er mørkt når du drar på jobb, og du jobber i kunstig lys hele dagen, kan du få innsovningsproblemer. Ta en tur i lunsjpausen.

Her følte jeg meg truffet, ja.

Jeg har perioder med insomnia, det vil si en variant som er slik:

Sovner lett, våkner i 3-4-tida, ligger våken og romsterer med hodet, sovner, våkner igjen i 6-tiden og venter på dagen.

Men når jeg leser om din bedre halvdel... takk o Gud (?), Mannen her sover uten en lyd. Uten en lyd. Krøllet rundt meg :-)

Følger spent med på tråden for flere råd...

Annonse

Gjest Pricilla

I natt sov jeg som et barn! ;)

La meg kl. 22.30.. Og lekte med "streken". hadde nemlig et mislykket forsøk på sex tidligere som vi bare avbrøt og ble rastløs av den grunn. Så nåe jeg fikk det ut av verden var jeg rolig og trøtt..

Tok meg også to pils når ejg kom hjem.. som jeg drakk over tre timer, så var ikkenoe fyll men ble trøtt. Så tok jeg fire apotek-sovepiller.. Har ingen tro på dem men. var dødstrøtt i hele går, så kroppen var vel helt gåen.

I dag kommer det resept ordentlig piller i posetn! Greit å ha som nød-løsning hvis jeg blir liggende lenge.

Samboern la seg 23.45 og da sov jeg.. Nesten ny rekord det! ; )

Har "bestilt" sovepiller.. men reseptepten kommer ikke før i morgen eller torsdag.. Har blitt få timer hele uka og er sliten.

Får ikke flytta på eget rom heller, bor da ikke på hotell! ; ) hehe.. Og i stua er det altfor varmt, og jeg legger meg alltid før samboern.. han sitter gjerne oppe noen timer ekstra.. Uff.. skal legge meg 20 i dag og ligge våken til 12-tida tenker jeg.. kanskej jeg klarer å sove litt flere timer.

Hei Pricilla,

Min samboer sliter med nattesøvnen som deg, og jeg fikk ordnet med time hos homeopat for han. Han har vært på en time der, og slevom ingen av oss har noen erfaringer å gi deg fra dette enda, skal jeg holde deg underrettet....

Jeg har nemlig lest at homeopati med riktige medisiner kan hjelpe mot søvnløshet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...