Gå til innhold

Prøver igjen - oktober, Kina

Anbefalte innlegg

Jeg forsøker igjen å komme i kontakt med noen som har reg. dato i oktober, det gjelder altså Kina. Vi bruker InorAdopt, men får gjerne svar fra dere andre også, gøy å følges med noen andre som ligger helt likt i løypa. Vet at vi er 4 par fra Inor, men vet jo ikke om noen av dem frekventerer her inne på DOL.

Men er det noen i det hele tatt som er i oktobergruppen??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131697-pr%C3%B8ver-igjen-oktober-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest en gang til

Ikke oktober, men november....

Hei Kinesermor, for et halvt års tid siden sukket vi sammen over barnevernet i våre kommuner. Nå er vi også registrert, det ble november for vår del, og vi bruker AF. Vi fikk bekreftelse for noen dager siden, og ser at vi alt har ventet 1 av de 8 som forespeiles oss. Dette ser jo ut til å gå i rekordfart, tatt i betraktning av at det forige gang var 14 mnd ventetid for vår del.

Ikke oktober, men november....

Hei Kinesermor, for et halvt års tid siden sukket vi sammen over barnevernet i våre kommuner. Nå er vi også registrert, det ble november for vår del, og vi bruker AF. Vi fikk bekreftelse for noen dager siden, og ser at vi alt har ventet 1 av de 8 som forespeiles oss. Dette ser jo ut til å gå i rekordfart, tatt i betraktning av at det forige gang var 14 mnd ventetid for vår del.

Ja, tiden flyr nesten av sted....men jeg har ingen forhåpninger før jeg sitter der med den lille i armene.

Så det ble november for dere, ja da er dere i samme måned som et vennepar av oss, vi trodde vi skulle reise sammen, men en ukes differanse ble til en måned. De bruker også Inor, så dere kommer altså ikke sammen med dem.

Det er igrunnen rart å tenke på at det alt har gått over et halvt år siden vil fortvilte sammen over sene barnevern.....ja tiden flyr, som jeg konstaterte i begynnelsen av innlegget.

Vi følges ad!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...