Gå til innhold

hjelpsomme kollegaer? Er jeg kravstor?

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert sekretær

Jeg sitter i en haug av saker som skal arkiveres i et saksbehandlingsprogram vi bruker. Det er greit det, så lenge jeg har alle dokumentene til saken. Men problemet er at jeg har et dok her og et der, ikke to dok til samme sak! Vi er tre sekretærer i seksjonen jeg jobber. Det jeg driver med nå er skikkelig drittjobb, men det må gjøres. Jeg har også to store stabler med papirer jeg må arkivere i mapper i arkivskap. Kjedelig, men nesten tankeløs jobb.

Er stille om dagen, så jeg prøver å sette igang. spurte de to andre som har lite å gjøre om hjelp, men de er opptatt i telefonen (privat). Blir så sint! Lyst til å kaste alt og dra hjem og sykemelde meg. Ble litt kvass tone mellom meg og hun ene. Hun skulle lære meg å arkivere, men det kan jeg. Trenger hjelp til å grave meg ut av papirhaugen jeg drukner i. Føler alt er håpløst.

Må legge til at vi ellers deler arbeidsoppgaver hvis en har mye å gjøre og de andre lite.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131720-hjelpsomme-kollegaer-er-jeg-kravstor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...