Gjest malun Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Er i ferd med å komme til hektene etter et par døgn med verdens kjipeste omgangssyke og har bestemt meg for å prøve å spise littegrann. Ellers har det bare gått i cola og Farris siden søndag. Men hva er "snilt" mot magen nå, sånn at jeg har minst mulig fare for en ny runde på badet? *urk* Skikkelig klein hilsen 0 Siter
snooker Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Det rådet jeg fikk fra legehold var å unngå melkeprodukter, og drikke Cola og spise kulltabletter. Tror jeg begynte forsiktig med brø med noe annet enn ost på. 0 Siter
Gemini Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Loff uten skorpe, og Marie-kjeks blir vel også anbefalt. Diett i slike situasjoner kalles gjerne skånekost. Du kan finne mer om skånekost her: http://www.google.com/search?hl=no&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=sk%C3%A5nekost&btnG=Google-s%C3%B8k&lr=lang_no 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Tørre Start-kjeks Ritz-kjeks 50/50 blanding eplemost og Farris Raspa eple Et par potetskruer med salt God bedring! ) 0 Siter
Pai Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Det rådet jeg fikk fra legehold var å unngå melkeprodukter, og drikke Cola og spise kulltabletter. Tror jeg begynte forsiktig med brø med noe annet enn ost på. Slakt en hone, kok den opp med vann, litt lok og masse hvitlok. Ha i ris or mynte, og spis den som suppe. Spis saa mye ris du klarer uten aa spy. I morgen er du en ny person. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Takk for tips, alle sammen. Skal gå forsiktig frem med litt loff og evt annen "skånekost" - og krysse fingrene! 0 Siter
Gjest rød sopp Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Slakt en hone, kok den opp med vann, litt lok og masse hvitlok. Ha i ris or mynte, og spis den som suppe. Spis saa mye ris du klarer uten aa spy. I morgen er du en ny person. Har hørt at det skal være bra med kavring og knekkebrød. Tørre produkter. Og cola da. Og blåbærsyltetøy/saft. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.