Gjest jamilllla Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Er det uvanlig å gå på skole i den samme byen du bor i? Skulle gjerne gått på den her i byen som har reiselinje som jeg er interessert i. Og er det noen her med erfaring som kunne ha noe å fortelle? 0 Siter
Prozak Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Det kommer jo an på hva du ønsker å få ut av året. Hvis det er utelukkende faglige grunner til at du velger det, så er det vel ingenting å tape på det. I min ungdom var folkehøyskole rimelig lite faglig verdifullt, men desto mer en tid for utvikling og modning. Og da var det jo litt av poenget å komme seg langt hjemmefra, slik at man fikk luktet litt på dette med å klare seg selv. "....................." 0 Siter
Rød sopp Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Det kommer jo an på hva du ønsker å få ut av året. Hvis det er utelukkende faglige grunner til at du velger det, så er det vel ingenting å tape på det. I min ungdom var folkehøyskole rimelig lite faglig verdifullt, men desto mer en tid for utvikling og modning. Og da var det jo litt av poenget å komme seg langt hjemmefra, slik at man fikk luktet litt på dette med å klare seg selv. "....................." Der jeg gikk på folkehøyskole var det tre-fire stykker som kom fra samme byen som skolen lå i. Skal du gjøre det vil jeg anbefale deg å bo på skolen. Det har -veldig- mye å si for det sosiale. Og det er jo det sosiale som er det store med å gå på folkehøyskole ) Men om du er usikker på å gå på den skolen som ligger i din by er det jo bare å sjekke rundt. Det er ofte flere skoler enn en som har den linjen man kan tenke seg å gå. ) Et år på folkehøyskole vil du ialle fall ikke angre på! ) 0 Siter
Prozak Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Der jeg gikk på folkehøyskole var det tre-fire stykker som kom fra samme byen som skolen lå i. Skal du gjøre det vil jeg anbefale deg å bo på skolen. Det har -veldig- mye å si for det sosiale. Og det er jo det sosiale som er det store med å gå på folkehøyskole ) Men om du er usikker på å gå på den skolen som ligger i din by er det jo bare å sjekke rundt. Det er ofte flere skoler enn en som har den linjen man kan tenke seg å gå. ) Et år på folkehøyskole vil du ialle fall ikke angre på! ) Svar nå til vedkommende som spør, ikke til meg. "..................." 0 Siter
Gjest jamilllllla Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Svar nå til vedkommende som spør, ikke til meg. "..................." no problemo, jeg så svaret 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Ja, det er uvanlig å gå på folkehøyskole i hjembyen sin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.