Gå til innhold

Anbefalte innlegg

- om personangrep og drittslenging. Tristamento eller noe i den duren, SDD og en hel del andre er stadig involvert, og jeg blir helt matt.Skjønner godt nå hvorfor jeg ikke gidder å være her lengre.

Hvordan kan dere klare å bli så opphisset og så irritert på hverandre, på mennesker dere ikke kjenner i RL, at dere klarer å slenge så mye dritt og sure oppgulp.

Fortsetter under...

Gjest uten signatur

Det er fordi DOL er en oppsamlingsplass for rare personligheter som enten har så lite viktig jobb at de istedet kan være har i arbeidstiden. Eller arbeidsledige og uføre som skal slå ihjel tiden. Og alle andre som ikke gidder finne seg levende individer å være sammen med, eller som ikke andre levende individer VIL være sammen med.

Det er NOE av forklaringen..

Ellers så blir noen tøffe når de kan være anonyme. Selv om noen her kjenner hverandre, så er de jo anonyme for mesteparten av oss.

For orden skyld,jeg er av de uføre! hehe...

Det er fordi DOL er en oppsamlingsplass for rare personligheter som enten har så lite viktig jobb at de istedet kan være har i arbeidstiden. Eller arbeidsledige og uføre som skal slå ihjel tiden. Og alle andre som ikke gidder finne seg levende individer å være sammen med, eller som ikke andre levende individer VIL være sammen med.

Det er NOE av forklaringen..

Ellers så blir noen tøffe når de kan være anonyme. Selv om noen her kjenner hverandre, så er de jo anonyme for mesteparten av oss.

For orden skyld,jeg er av de uføre! hehe...

Jeg er tøff både når jeg er anonym og ikke :-) Ellers så er jeg ikke så forferdelig anonym her inne. Men jeg håper da ikke jeg er av de aller verste her.

"....................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...