Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

indiamamma1365380520

Sukk nei , men eg tenkte eg skulle ha "nokka"ordna ihvertfall.. også e det jo godt å ha nokka konkret å gjøre ! Enn dokk ???? Sees vi 29.01 ?

Har nok heller ikkje hørt nåkka enda.Har bursdag om akkurat ei uke(bære 4 år t eg fylle 30!!!!),åsså har gubben den 24.Hadd jo blidd værdens bæste bursdagsgave....

Om vi sees 29......om værden går under så stille eg opp!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131765-noraf%C3%B8rr/#findComment-808717
Del på andre sider

Hei igjen,

hvis mitt lille bidrag kan være deg til hjelp så er jo det toppers!!!

Ja, det er mange små og store arrogante kommuner rundt om kring. Min mann var kommunalt ansatt da vi skulle til Kina i 2002 - og han fikk IKKE innvilget noen dager. Tror at det gikk prestisje i den saken fra enhetslederen hans, for noen andre i byen som reiste 3 mnd. før oss - hvor mannen også var kommunalt ansatt - fikk innvilget 10 dager med lønn.... men det var av en annen enhetsleder :o(

Selv jobber jeg i en stor bedrift. Fikk innvilget 12 virkedager med lønn i løpet av en kort telefonsamtale med min overordnede sjef :o) Vi er flere i bedriften som har adoptert - og vi fikk via vår personalsjef avtalefestet denne "retten" i personalhåndboka vår - Vi adoptanter foreslo 14 dager, mens personalsjefen gikk inn for 3 uker ..... for det er det antall uker adoptanter har mindre nn de som fødsel biologiske barn!!!! Hurra for bedriften vår - som tydelig viser at de ønsker å være en attraktiv arbeidsplass.

Håper at søknaden din fører frem. LYKKE TIL!

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131765-noraf%C3%B8rr/#findComment-809137
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...