Gå til innhold

Til dere med 'sensitivt underliv'.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hare1365380455

Tamponger gjør meg kvalm og svimmel, så det er uaktuelt *sukke*

Har ikke barbert siden jeg begynte å få disse problemene. Hmf.. skikkelig vanesak når man har barbert seg i fem år :P

Begynner å mistenke truseinnleggene mer og mer, siden bind tross alt bare brukes noen dager i måneden, og dette har pågått lenge nå. Får prøve å avvenne meg *sukk*

Ikke bruk tøymykner..

(Leser ikke alle svarene dine, så det kan være jeg kommer med "gammel" informasjon..) Tøymykner når du vasker klær kan føre til kløe om du bruker det når du vasker undertøyet ditt.

Eller bytte til parfymeFRI (ikke parfymeredusert...) tøymykner, samt vaskemiddel (Omo el.lign.) for sensitiv hud.

Gjest Pricilla

har også det sånn.. har hjulpet litt å bruke vivag stikkpiller. Særlig før og etter mens.

Tok h*n bakterieprøve av deg da? Det kan være masse forskjellig, men det burde bakterieprøven vise.

se her:

http://www.lommelegen.no/art/art1151.asp

her var det mye rart da.. regner med at du ikke har skabb, men sjekk trichomonas.. Den bakterien har jeg hatt mange ganger og det svir og klør, og stikker...

har også det sånn.. har hjulpet litt å bruke vivag stikkpiller. Særlig før og etter mens.

Tok h*n bakterieprøve av deg da? Det kan være masse forskjellig, men det burde bakterieprøven vise.

se her:

http://www.lommelegen.no/art/art1151.asp

her var det mye rart da.. regner med at du ikke har skabb, men sjekk trichomonas.. Den bakterien har jeg hatt mange ganger og det svir og klør, og stikker...

Å grøss. Hun tok tester, men hvilke er jeg ikke sikker på. Får høre hvis det dukker opp noe da.

(Leser ikke alle svarene dine, så det kan være jeg kommer med "gammel" informasjon..) Tøymykner når du vasker klær kan føre til kløe om du bruker det når du vasker undertøyet ditt.

Hehe, jeg har faktisk aldri brukt tøymykner. Siden det allikevel burde droppes, tar jeg det som et bevis på hvor en fantastisk bra husmor jeg er *host* *ser seg rundt* ehm.. innenfor klesvasken iallefall ;)

Annonse

hare1365380455

Hehe, jeg har faktisk aldri brukt tøymykner. Siden det allikevel burde droppes, tar jeg det som et bevis på hvor en fantastisk bra husmor jeg er *host* *ser seg rundt* ehm.. innenfor klesvasken iallefall ;)

Nei, det er vel ikke nødvendig å bruke tøymykner. Jeg bruker det av og til.. men aldri før. Hvorfor begynte jeg med det egentlig (reklame?). Jaja...:)

Nei, det er vel ikke nødvendig å bruke tøymykner. Jeg bruker det av og til.. men aldri før. Hvorfor begynte jeg med det egentlig (reklame?). Jaja...:)

Reklame er djevelens verk! Jeg klarer ikke komme meg gjennom gågata nedi byen i disse salgstider. 50%-70& skiltene lyser mot meg, og jeg har alltid kjøpt meg ett eller anna innen jeg kommer meg vekk.. *sukk*

Tror nesten bare jeg har bomullstruser, og går fint lite med string, så akkurat der tror jeg jeg er trygg. Buksene er ikke bomull, men de er ikke av den trange typen heller.

Jeg bruker p-piller, men har brukt dem uten stopp i maange år nå. Sexliv.. hva er det? Hmm.. Ikke no særlig med sviende underliv, men før den tid var det upåklagelig ;)

Jeg skal satse på at truseinnleggene er synderen til å begynne med, og se om det bedrer seg :)

Jeg blir rar nedi der av både p-piller og truseinnlegg. Ikke uvanlig, tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...