Gå til innhold

Hva bør man huske på ??

Anbefalte innlegg

Gjest alive&kicking

Jeg skal ha nr. 2 i april. Jeg har jo vært gjennom papirmølla en gang før, men jeg husker ikke alt. Kan noen tipse meg om hva jeg må huske å gjøre av forberedelser av utfylling av skjemaer osv? Får jo hjelp av jordmor, men jeg har jo lyst til å ha det litt på stell....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131819-hva-b%C3%B8r-man-huske-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette vet de alt om på foreldreforum! Det er et skjema du må ringe og få tilsendt fra trygdekontoret. Det fylles ut mht når du har termin, hvor mye som skal brukes som pappaperm og når osv. Du må legge ved bekreftelse på termin. Etter fødselen skal du sende fødselsattest til trygdekontoret. HUsker ikke at det var noe mer. Jo etterhvert fikk vi jo tilsendt sånn navneskjema og sånn, men det kom av seg selv. Det eneste du må gjøre på egenhånd er skjemaet til trygdekontoret og fødselsattesten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...