Gå til innhold

FU: OL

Anbefalte innlegg

Gjest QuePasta
Skrevet

Hvis Norge får OL i 2014, og dette blir lagt til Tromsø, ville du reist for å se på?

Hvis OL i 2014 var på Lillehammer, ville du dratt for å se på?

Hvor bor du?

---

Jeg bor i Oslo, ville ikke dratt til Tromsø, men hadde nok kjørt noen turer til Lillehammer.

Gjest Pricilla
Skrevet

Ville ikke reist noen av stedene. Bor i Oslo

Skrevet

Ville selvsagt ikke reist dit om det så var gratis, og hvis OL var her i byen ville jeg tatt meg en lang ferie til hysteriet var over. :-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg bor i Finnmark, og ville nok tatt meg en tur til Tromsø hvis det ble OL der.

Ville ikke reist til lillehammer.

Skrevet

1. Sannsynligvis ikke. Har jeg helsen, vil nok lysten være der, men jeg savner interessert reisefølge.

2. Som 1.

3. Vestlandet.

Gjest lis@bet
Skrevet

Ville ikke dratt til Tromsø, men ville dratt til Lillehammer. Er derfra, og OL var noen vanvittig spennende og artige uker!

Men jeg er ikke for at Lillehammer får OL igjen uansett, det ville bare blitt nedtur. Det er dessuten altfor tidlig, vi bør tidligst vente til 2022, eller når neste gang er..

Skrevet

Nei, jeg gidder ikke å reise på noe OL, når jeg kan se det på tv.

Skrevet

Ville selvsagt ikke reist dit om det så var gratis, og hvis OL var her i byen ville jeg tatt meg en lang ferie til hysteriet var over. :-)

Med vennlig hilsen

Kunne ikke vært mer enig.

Skrevet

Jeg bor i Trondheim, og selv om de hadde bestemt seg for å legge vinter ol HIT, så hadde jeg nok holdt meg langt unna :P

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

1. Nei, for langt.

2. Ja, utvilsomt. Jeg elsker vinteridrett.

3. Oslo.

Skrevet

1. Ja, da jeg har familie i Tromsø

2. Nei

3. Rogaland

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...