Gå til innhold

Takk alle sammen for tips! : )

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

I natt sov jeg som et barn! ;)

La meg kl. 22.30.. Og lekte med "streken". hadde nemlig et mislykket forsøk på sex tidligere som vi bare avbrøt og ble rastløs av den grunn. Så nåe jeg fikk det ut av verden var jeg rolig og trøtt..

Tok meg også to pils når ejg kom hjem.. som jeg drakk over tre timer, så var ikkenoe fyll men ble trøtt. Så tok jeg fire apotek-sovepiller.. Har ingen tro på dem men. var dødstrøtt i hele går, så kroppen var vel helt gåen.

I dag kommer det resept ordentlig piller i posetn! Greit å ha som nød-løsning hvis jeg blir liggende lenge.

Samboern la seg 23.45 og da sov jeg.. Nesten ny rekord det! ; )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131824-takk-alle-sammen-for-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Minner om at det ofte er flere timer i døgnet du ikke meddeler DOL hva du gjør. Det må det bli slutt på.

Vennligst ikke bland deg i hva jeg gjør og ikke gjør! Jeg kan skrive innlegg hvert minutt hvis JEG føler for det. Lar vær å lese da!

Jeg hadde faktisk en tråd gående med mange andre folk her som tydelig ikke irriterer seg over mine innlegg, for ellers hadde de ikke svart regner jeg med. Så beklager sp meget deres høyhet fordi jeg postet dette som et nytt innlegg og ikke i tråden..

Jævla ape!

Gjest irritert - neida

Vennligst ikke bland deg i hva jeg gjør og ikke gjør! Jeg kan skrive innlegg hvert minutt hvis JEG føler for det. Lar vær å lese da!

Jeg hadde faktisk en tråd gående med mange andre folk her som tydelig ikke irriterer seg over mine innlegg, for ellers hadde de ikke svart regner jeg med. Så beklager sp meget deres høyhet fordi jeg postet dette som et nytt innlegg og ikke i tråden..

Jævla ape!

hissig? ikke sovet så godt i natt?

Annonse

Jævla ape!

Du skriver:

"Jævla ape!" sitat slutt.

Må du hele tiden drive å bekrefte ditt noe begrensede intelligensnivå?

Noen menneskers største fiende, er kjeften eller tastaturet deres.

Jævla ape!

Ærlig talt: Eier du ikke humor og selvironi, Pricilla?

Jeg må innrømme at jeg lo av werwes kommentar.

Gjest Pricilla

hissig? ikke sovet så godt i natt?

Sovet godt jeg, og nei er overhodet ikke irritert! ; )

bare er lei av at det vesenet skal kommentere alle min innlegg. Hvis h*n synes de er så irriterende så kan h*n bare la vær å klikke på dem! Er ikke første gang h*n skriver dritt til meg...

Derfor: ape! ; )

Gjest Pricilla

Du skriver:

"Jævla ape!" sitat slutt.

Må du hele tiden drive å bekrefte ditt noe begrensede intelligensnivå?

Noen menneskers største fiende, er kjeften eller tastaturet deres.

ho ho ho... lige måde! Hvorfor skriver du her egentlig når du aldri har noe å komme med, bortsett fra dritt? Dritten din kan du ha for deg selv. Og hvor høy iq jeg har tror jeg du kan droppe å kommentere, for det har du ikke peiling på! : p

Gjest hva er streken?

bare er lei av at det vesenet skal kommentere alle min innlegg. Hvis h*n synes de er så irriterende så kan h*n bare la vær å klikke på dem! Er ikke første gang h*n skriver dritt til meg...

..men..:

Gjest det-mener-jeg

werwe er neppe den eneste på DOL som syns det blir vel mye av Pricilla's detaljerte utredninger om sitt privatliv.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...