Gå til innhold

Rally, se på støv og høre bråk

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Jeg var i Tanger og de jeg var gjest hos føyk av gårde for å se på bilene som passerte i Paris-Dakar rallyet. De var visst temmelig skitne da de kom hjem.

Er det morsomt å måtte holde for øra, bli støva ned og få et glimt av en hurtiggående bilkø?

Fortsetter under...

mil1365380270

Med så mange søte snupper å omgås i mennenes fravær, så fikk ingen rikka meg. De flokka seg jo.

Gris! Hadde glatt kjørt en time for å få sett det, jeg! Men så er jeg sikkert ikke like opptatt av snupper, som du er ;-)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Gris! Hadde glatt kjørt en time for å få sett det, jeg! Men så er jeg sikkert ikke like opptatt av snupper, som du er ;-)

Har aldri fått så mye oppmerksomhet jeg. To smågutter som anstand, men de sovna. De fikk fart på engelsken, tydelig de hadde god utdannelse.

Da mennene dukket opp, forsvant de :( Jeg må nok bli muslim for å få noe der, kun et teknisk problem dah.

mil1365380270

Har aldri fått så mye oppmerksomhet jeg. To smågutter som anstand, men de sovna. De fikk fart på engelsken, tydelig de hadde god utdannelse.

Da mennene dukket opp, forsvant de :( Jeg må nok bli muslim for å få noe der, kun et teknisk problem dah.

Du kan bli en religion-swinger...?

Ulv I Faarikaal

Du kan bli en religion-swinger...?

Ingen av de jeg snakka med har noensinne vært i en moske, ikke ghadde dekoranen heller, jeg tipper da det er nok at jeg bare sier jeg er muslim.

Muslimgreiene er bare for å tekkes besteforeldre, de blir så blide når de får det som de vil. Hvis ikke blir det sure miner og klaging på livstid sier de. Ikke noe alvorlig, men de har respekt for gamle folk, og at de skal være fornøyde.

Jomfruidealet henger igjen, men det er ikke noe galt i det, bortsett at jeg ville foretrukket en med erfaring.

Noen er skilte og enslige uten at det blir sett rart på heller.

Annonse

mil1365380270

Ingen av de jeg snakka med har noensinne vært i en moske, ikke ghadde dekoranen heller, jeg tipper da det er nok at jeg bare sier jeg er muslim.

Muslimgreiene er bare for å tekkes besteforeldre, de blir så blide når de får det som de vil. Hvis ikke blir det sure miner og klaging på livstid sier de. Ikke noe alvorlig, men de har respekt for gamle folk, og at de skal være fornøyde.

Jomfruidealet henger igjen, men det er ikke noe galt i det, bortsett at jeg ville foretrukket en med erfaring.

Noen er skilte og enslige uten at det blir sett rart på heller.

Fikk du oppfatning av at det gjalt alle samfunnslag, da?

Hva skjer hvis de tross alt gifter seg med en ikke-muslim? Er det helt uaktuelt?

Eller ikke er jomfru i førstegangsekteskapet sitt?

Tror du de tok frem de sidene som liknet deg, da du var der?

Ulv I Faarikaal

Fikk du oppfatning av at det gjalt alle samfunnslag, da?

Hva skjer hvis de tross alt gifter seg med en ikke-muslim? Er det helt uaktuelt?

Eller ikke er jomfru i førstegangsekteskapet sitt?

Tror du de tok frem de sidene som liknet deg, da du var der?

>>Fikk du oppfatning av at det gjalt alle samfunnslag, da?

Nei, jeg spurte ikke så mye om det, men visse familier er forferdelig strenge. Ikke så mye med lagene å gjøre tror jeg.

>>Hva skjer hvis de tross alt gifter seg med en ikke-muslim? Er det helt uaktuelt?

For disse, så tror det ville gått bra, kun besteforeldrene ville satt sure miner. De yngre liker å holde seg inne med foreldre, og familien er viktig. Også hos oss liker vi å ha en svigemor(fars)s drøm? :)

>>Eller ikke er jomfru i førstegangsekteskapet sitt?

Den tradisjonen var droppa, men kvinnene selv holdt det høyt. Ingen sjekka blod på laken, det var slutt for 50 år siden der.

>>Tror du de tok frem de sidene som liknet deg, da du var der?

Helt sikkert. Og to av dem er lykkelig gift med menn fra vesten.

mil1365380270

>>Fikk du oppfatning av at det gjalt alle samfunnslag, da?

Nei, jeg spurte ikke så mye om det, men visse familier er forferdelig strenge. Ikke så mye med lagene å gjøre tror jeg.

>>Hva skjer hvis de tross alt gifter seg med en ikke-muslim? Er det helt uaktuelt?

For disse, så tror det ville gått bra, kun besteforeldrene ville satt sure miner. De yngre liker å holde seg inne med foreldre, og familien er viktig. Også hos oss liker vi å ha en svigemor(fars)s drøm? :)

>>Eller ikke er jomfru i førstegangsekteskapet sitt?

Den tradisjonen var droppa, men kvinnene selv holdt det høyt. Ingen sjekka blod på laken, det var slutt for 50 år siden der.

>>Tror du de tok frem de sidene som liknet deg, da du var der?

Helt sikkert. Og to av dem er lykkelig gift med menn fra vesten.

Er ikke lett for oss å komme trekkende med en muslim, heller, nei... Hadde ikke vært bedre med et Jehovas Vitne, da ;-)

Damer har også hormoner, jeg lover deg, at det er fordi mennene setter pris på det, at de helst vil være jomfruer.

Uansett, er det talentløst å gå glipp av Paris - Dakar, skjerp deg!

Ulv I Faarikaal

Er ikke lett for oss å komme trekkende med en muslim, heller, nei... Hadde ikke vært bedre med et Jehovas Vitne, da ;-)

Damer har også hormoner, jeg lover deg, at det er fordi mennene setter pris på det, at de helst vil være jomfruer.

Uansett, er det talentløst å gå glipp av Paris - Dakar, skjerp deg!

Jeg vet nå at det er både motorsykler, biler og trucker med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...