Ulv I Faarikaal Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Jeg var i Tanger og de jeg var gjest hos føyk av gårde for å se på bilene som passerte i Paris-Dakar rallyet. De var visst temmelig skitne da de kom hjem. Er det morsomt å måtte holde for øra, bli støva ned og få et glimt av en hurtiggående bilkø? 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 nei! Like kjedelig å se det på TV. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Der kan du se, du skulle blitt med, da hadde du sluppet å spørre ;-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 Der kan du se, du skulle blitt med, da hadde du sluppet å spørre ;-) Med så mange søte snupper å omgås i mennenes fravær, så fikk ingen rikka meg. De flokka seg jo. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Med så mange søte snupper å omgås i mennenes fravær, så fikk ingen rikka meg. De flokka seg jo. Gris! Hadde glatt kjørt en time for å få sett det, jeg! Men så er jeg sikkert ikke like opptatt av snupper, som du er ;-) 0 Siter
Gjest soldier Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Trodde Paris-Dakar var et motorsykkel-løp, jeg. Jmfr Pål Anders Ullevålseter. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 Gris! Hadde glatt kjørt en time for å få sett det, jeg! Men så er jeg sikkert ikke like opptatt av snupper, som du er ;-) Har aldri fått så mye oppmerksomhet jeg. To smågutter som anstand, men de sovna. De fikk fart på engelsken, tydelig de hadde god utdannelse. Da mennene dukket opp, forsvant de Jeg må nok bli muslim for å få noe der, kun et teknisk problem dah. 0 Siter
Jane Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Det er sikkert morsomt for de som interesserer seg for den slags. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 Trodde Paris-Dakar var et motorsykkel-løp, jeg. Jmfr Pål Anders Ullevålseter. Hakke peiling. For meg kan det være kamelløp. Jeg kan ikke regla i fotball engang. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Hakke peiling. For meg kan det være kamelløp. Jeg kan ikke regla i fotball engang. Kan ikke sammenligne motorsport og lek med ball, vettu.. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Trodde Paris-Dakar var et motorsykkel-løp, jeg. Jmfr Pål Anders Ullevålseter. Er nok et par biler der også, på tross av at han kjører motorsykkel... Det er noe av sjarmen med løpet, skjønner du ,-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Har aldri fått så mye oppmerksomhet jeg. To smågutter som anstand, men de sovna. De fikk fart på engelsken, tydelig de hadde god utdannelse. Da mennene dukket opp, forsvant de Jeg må nok bli muslim for å få noe der, kun et teknisk problem dah. Du kan bli en religion-swinger...? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 Du kan bli en religion-swinger...? Ingen av de jeg snakka med har noensinne vært i en moske, ikke ghadde dekoranen heller, jeg tipper da det er nok at jeg bare sier jeg er muslim. Muslimgreiene er bare for å tekkes besteforeldre, de blir så blide når de får det som de vil. Hvis ikke blir det sure miner og klaging på livstid sier de. Ikke noe alvorlig, men de har respekt for gamle folk, og at de skal være fornøyde. Jomfruidealet henger igjen, men det er ikke noe galt i det, bortsett at jeg ville foretrukket en med erfaring. Noen er skilte og enslige uten at det blir sett rart på heller. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 Trodde Paris-Dakar var et motorsykkel-løp, jeg. Jmfr Pål Anders Ullevålseter. http://www.motorsm.com/Paris-Dakar_2004_entry.asp 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Ingen av de jeg snakka med har noensinne vært i en moske, ikke ghadde dekoranen heller, jeg tipper da det er nok at jeg bare sier jeg er muslim. Muslimgreiene er bare for å tekkes besteforeldre, de blir så blide når de får det som de vil. Hvis ikke blir det sure miner og klaging på livstid sier de. Ikke noe alvorlig, men de har respekt for gamle folk, og at de skal være fornøyde. Jomfruidealet henger igjen, men det er ikke noe galt i det, bortsett at jeg ville foretrukket en med erfaring. Noen er skilte og enslige uten at det blir sett rart på heller. Fikk du oppfatning av at det gjalt alle samfunnslag, da? Hva skjer hvis de tross alt gifter seg med en ikke-muslim? Er det helt uaktuelt? Eller ikke er jomfru i førstegangsekteskapet sitt? Tror du de tok frem de sidene som liknet deg, da du var der? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 Fikk du oppfatning av at det gjalt alle samfunnslag, da? Hva skjer hvis de tross alt gifter seg med en ikke-muslim? Er det helt uaktuelt? Eller ikke er jomfru i førstegangsekteskapet sitt? Tror du de tok frem de sidene som liknet deg, da du var der? >>Fikk du oppfatning av at det gjalt alle samfunnslag, da? Nei, jeg spurte ikke så mye om det, men visse familier er forferdelig strenge. Ikke så mye med lagene å gjøre tror jeg. >>Hva skjer hvis de tross alt gifter seg med en ikke-muslim? Er det helt uaktuelt? For disse, så tror det ville gått bra, kun besteforeldrene ville satt sure miner. De yngre liker å holde seg inne med foreldre, og familien er viktig. Også hos oss liker vi å ha en svigemor(fars)s drøm? >>Eller ikke er jomfru i førstegangsekteskapet sitt? Den tradisjonen var droppa, men kvinnene selv holdt det høyt. Ingen sjekka blod på laken, det var slutt for 50 år siden der. >>Tror du de tok frem de sidene som liknet deg, da du var der? Helt sikkert. Og to av dem er lykkelig gift med menn fra vesten. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 >>Fikk du oppfatning av at det gjalt alle samfunnslag, da? Nei, jeg spurte ikke så mye om det, men visse familier er forferdelig strenge. Ikke så mye med lagene å gjøre tror jeg. >>Hva skjer hvis de tross alt gifter seg med en ikke-muslim? Er det helt uaktuelt? For disse, så tror det ville gått bra, kun besteforeldrene ville satt sure miner. De yngre liker å holde seg inne med foreldre, og familien er viktig. Også hos oss liker vi å ha en svigemor(fars)s drøm? >>Eller ikke er jomfru i førstegangsekteskapet sitt? Den tradisjonen var droppa, men kvinnene selv holdt det høyt. Ingen sjekka blod på laken, det var slutt for 50 år siden der. >>Tror du de tok frem de sidene som liknet deg, da du var der? Helt sikkert. Og to av dem er lykkelig gift med menn fra vesten. Er ikke lett for oss å komme trekkende med en muslim, heller, nei... Hadde ikke vært bedre med et Jehovas Vitne, da ;-) Damer har også hormoner, jeg lover deg, at det er fordi mennene setter pris på det, at de helst vil være jomfruer. Uansett, er det talentløst å gå glipp av Paris - Dakar, skjerp deg! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 Er ikke lett for oss å komme trekkende med en muslim, heller, nei... Hadde ikke vært bedre med et Jehovas Vitne, da ;-) Damer har også hormoner, jeg lover deg, at det er fordi mennene setter pris på det, at de helst vil være jomfruer. Uansett, er det talentløst å gå glipp av Paris - Dakar, skjerp deg! Jeg vet nå at det er både motorsykler, biler og trucker med. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Jeg vet nå at det er både motorsykler, biler og trucker med. He-he, var bare litt stor i kjeften, motorsport, er det eneste jeg ser på ;-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 He-he, var bare litt stor i kjeften, motorsport, er det eneste jeg ser på ;-) Så du hadde blitt med dem på rally? De sa det møtte opp tusenvis utenfor byene for å se. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.