Gå til innhold

Rally, se på støv og høre bråk

Anbefalte innlegg

mil1365380270

Så du hadde blitt med dem på rally? De sa det møtte opp tusenvis utenfor byene for å se.

Selvfølgelig hadde jeg blitt med, hvis jeg hadde sjansen! Angrer du ikke litt nå, når du ser det på TV?

Skjønner det med de muslimske snuppene, da. Litt større for deg å være igjen med de, enn det hadde vært for meg å være igjen med mennene. Menn er jo så mye billigere, gir igjen på en femmer i forhold, liksom... tji-hi ;-)

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Selvfølgelig hadde jeg blitt med, hvis jeg hadde sjansen! Angrer du ikke litt nå, når du ser det på TV?

Skjønner det med de muslimske snuppene, da. Litt større for deg å være igjen med de, enn det hadde vært for meg å være igjen med mennene. Menn er jo så mye billigere, gir igjen på en femmer i forhold, liksom... tji-hi ;-)

Haaaar jeg sett det på TV?

Nei.

Kvinnene blir mye modigere når de er i flertall uten sine menn som kan se dem og de til stede ikke sladrer på dem. Hadde jeg vært en fra nabolaget, hadde det ikke gått. Sladderen er uhyre plagsom og er folks store hobby. Man kan ikke lea en finger visst uten at alle vet alt. Skam er visst et stort og dystert spøkelse som alle er livredde.

mil1365380270

Haaaar jeg sett det på TV?

Nei.

Kvinnene blir mye modigere når de er i flertall uten sine menn som kan se dem og de til stede ikke sladrer på dem. Hadde jeg vært en fra nabolaget, hadde det ikke gått. Sladderen er uhyre plagsom og er folks store hobby. Man kan ikke lea en finger visst uten at alle vet alt. Skam er visst et stort og dystert spøkelse som alle er livredde.

Nyhetene, Eurosport...umulig å ikke få det med seg?! Hvis man ser på TV... isj, jeg har blitt en sofagris..!

Alle er redd for skammen, og alle dyrker den som best de kan. Bygdedyret i urban form..? Merkelig mekanisme mennesker har, det der...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...