Ulv I Faarikaal Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Grensen var tiligere et år, nå er lovforslaget 6 mnd. På tide, jeg kjenner en finne jeg kunne tenke meg reiste pokkerivold, men det holder med Finland. I tillegg kommer regler om andre forbrytelser som kan gi utvisning, f eks vold mot offentlig tjenestemann, legemsbeskadigelse, våpenbesittelse, bedrageri og en del annet som asylsøkere og andre utenfra elsker å drive med her. Lovforslaget var opprinnelig beregnet for å beskytte kvinner mot voldelige menn av utenlandsk opprinnelse. Jeg mistenker UDI for å ville ha bedre anledning til å utvise upassende elementer i andre sammenhenger også. Hvem kan klandre dem? Er dette et tegn på at vi begynner å våkne? 0 Siter
mrxx Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Vi får enda håpe at vi er i ferd med å våkne. Innvandringen vi har til landet her er vannvittig. Det avles kriminalitet og annen faenskap. Se på gårdagens nyheter http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article170074.ece Det er rett og slett skremmende. Etter som det blir påstått er det 95 av de som kommer inn i landet her som mangler papirer. Det er galskap og det er uten tvil at det spekuleres i dette. Dette gagner ingen, hverken innvandrerne eller oss andre. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Det må være et tegn på at vi våkner også her til lands. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 Det må være et tegn på at vi våkner også her til lands. Jeg trodde jeg var den eneste i hele verden som var "litt bekymret", det sier i hvert fall sør. 0 Siter
Gjest Tristamento Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Jeg ser du ikke gir deg med å spre fremmedfrykt... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 Jeg ser du ikke gir deg med å spre fremmedfrykt... Sånn. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Jeg trodde jeg var den eneste i hele verden som var "litt bekymret", det sier i hvert fall sør. Nei, det kan du da ikke være. Hvis 95% kommer inn i landet uten godkjente papirer, så burde det bekymre ganske mange. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 Nei, det kan du da ikke være. Hvis 95% kommer inn i landet uten godkjente papirer, så burde det bekymre ganske mange. Egentlig ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.