Gå til innhold

Jer-Erna vil senke grensen for utvisning av utenlandske statsborgere

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Grensen var tiligere et år, nå er lovforslaget 6 mnd. På tide, jeg kjenner en finne jeg kunne tenke meg reiste pokkerivold, men det holder med Finland.

I tillegg kommer regler om andre forbrytelser som kan gi utvisning, f eks vold mot offentlig tjenestemann, legemsbeskadigelse, våpenbesittelse, bedrageri og en del annet som asylsøkere og andre utenfra elsker å drive med her.

Lovforslaget var opprinnelig beregnet for å beskytte kvinner mot voldelige menn av utenlandsk opprinnelse.

Jeg mistenker UDI for å ville ha bedre anledning til å utvise upassende elementer i andre sammenhenger også. Hvem kan klandre dem?

Er dette et tegn på at vi begynner å våkne?

Fortsetter under...

Vi får enda håpe at vi er i ferd med å våkne. Innvandringen vi har til landet her er vannvittig. Det avles kriminalitet og annen faenskap.

Se på gårdagens nyheter

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article170074.ece

Det er rett og slett skremmende.

Etter som det blir påstått er det 95 av de som kommer inn i landet her som mangler papirer. Det er galskap og det er uten tvil at det spekuleres i dette.

Dette gagner ingen, hverken innvandrerne eller oss andre.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...