Ulv I Faarikaal Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Hvor mye mindre og hvilke nye kriterier? 0 Siter
Vincent Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article.jhtml?articleID=703405 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article.jhtml?articleID=703405 Det blir visst å finne fram Cleenexen for mange ja. 0 Siter
Vincent Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Det blir visst å finne fram Cleenexen for mange ja. Ja - politisk styrt veit du. Av en regjering som ikke er opptatt av noe annet enn å skape mest mulig faenskap for folk flest. 0 Siter
Gjest ikke undertegna Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Kan du fortelle hvordan vi skal greie å få i pose og sekk? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 Kan du fortelle hvordan vi skal greie å få i pose og sekk? Dagpenger er skrenka kraftig inn også. 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Det blir visst å finne fram Cleenexen for mange ja. Hva mener du med det? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 Hva mener du med det? Tørke noen tårer. 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Usjda... og jeg som var så kjempeglad for å få nesten 9000 utbetalt for et par dager siden! Snart blir det for dyrt å være alenemor, gitt! Lavere bostøtte, lavere stønad til barnetilsy, høyere SFO-priser... What's next? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 Usjda... og jeg som var så kjempeglad for å få nesten 9000 utbetalt for et par dager siden! Snart blir det for dyrt å være alenemor, gitt! Lavere bostøtte, lavere stønad til barnetilsy, høyere SFO-priser... What's next? Kanskje flytte i kollektiv på landet? Mange har fått redusert sin bokostnad til en tredel, sin matkostnad til det halve, og får mer fritid siden man kan passe hverandres barn. Ingen biltrafikk, litt matdyr, dyrke grønnsaker, Nøden lærer osv... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.