Gjest lite kreativ... Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Hei! Jeg skal holde et foredrag i ca 10min. om et helt valgfritt emne. Poenget med det hele er å øve på å stå foran en forsamling og prate. Problemet er at jeg ikke aner hva jeg skal snakke om.... Noen med noen greie ideer?? (kan være alt mulig, men bør ha litt tyngde..) 0 Siter
snilen Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Tja... har du en artist eller et band du liker godt? Eventuelt en skuespiller du kan prate om? En forfatter du liker? Et land du interesserer deg for? Fransk vin? Idrett? Bare for å sette igang de små grå... 0 Siter
maiken76 Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Hvor gammel er du, og i hvilken sammenheng er det? 0 Siter
Gjest et forslag Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Musikklivet i Bergen? Eller i hele Norge? 0 Siter
Babette Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Galskapen i å skyte opp nyttårsraketter for millioner av kroner: Branner, skader, livredde hunder og katter, unødvendig pengebruk 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Rusproblematikken i Norge? Depresjon? Demens? Flere og flere får kreft, krefttyper, årsaker, behandling, statestikk osv? 0 Siter
Gjest kakel Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Hvorfor vi blir tyngre og tyngre ...du ville jo ha med litt tyngde. Masse stoff å finne frem til her. 0 Siter
Mistera Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Hva med globalisering, og hva de norske politikkerene gjør for å øke gassutslippene i Barentshavet ved å opne for oljeleting! Du finner masse stoff om globalisering på nettet, og det har masse tyngde. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.