Gå til innhold

nigeriasvindelen

Anbefalte innlegg

Gjest ikke la deg lure
Skrevet

http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/01/07/387805.html

Jeg har fått mail som jeg skjønte var lureri, og foreldrene mine "vant" en reise til USA. Da ringte moren min faktisk til USA; men jeg tror ikke hun fikk tak i noen. Lurer på om telefonrekningen ble ekstra høy den måneden? Trodde alle visste om denne svindelen nå, men flere blir enda lurt. Har du fått noe slikt via mail/i posten?

Gjest girlie21
Skrevet

tviler på at jeg hadde trodd på noe sånt. For det første vinner jeg sjelden, for det andre kjøper jeg sjelden lodd. (jada, vet at de to der utligner hverandre..) Synes hele greia virker litt rar.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg har fått mange, og alle dreier seg om ulovligheter som skal være hemmelige.

Åpne lovlige forretninger og selskap kan sjekkes med amabassader og banker, men ulovlige kan ikke sjekkes. Dette er litt av stuntet, å hindre at man sjekker med myndigheter og banker.

Skrevet

Ettersom jeg aldri kjøper lodd fra Spania eller andre utland, tror jeg ikke jeg hadde gått på.

Jeg får ukentlig mail fra FreeLotto om en kode jeg må stadfeste, slik at bare jeg kan kreve mine millionpremier.

Skrevet

Holder meg til Pyramide Flax og Bokstav Flax jeg, der vinner jeg som oftest litt iallefall...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...