flowy Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Har tenkt meg en tur til sydligere strøk, men akkurat nå er restplassene dyre. Er det noen som vet om de pleier å synke litt lenger ut i januar? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Det vet jeg ikke, men pass deg for vinterferien... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Jeg og to venninner var på Gran Canari i fjor vinter, Vi trodde at januar og februar var billig-måneder mht restplasser, slik som oktober og november. MEN slik var det ikke! Tror vi betalte 4500 kr pr stk for en uke, men da visste vi hvor vi skulle og hvilken leilighetskompleks vi skulle bo i. Kjøpte billettene 1-2 uker før vi reiste. Reiste med Apollo - var kjempefornøyde! God tur! Skulle ønske det var meg :-) 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Er reiselivmesse i Lillestrøm nå til helgen (hvis du bor i nærheten?). Står stort oppslag i Dagbladet i dag om at nå kan man spare flere tusner hvis man bestiller.. er visst en del nye reisebyråer på banen nå også som har billig-reiser. 0 Siter
serendipity Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 "normalt" sett er ikke januar en rimeligere måned å reise i. Det kan sving endel, men stort sett må man nå vente til april. Mend et er som sagt en del variasjon fra de ulike turoperatørene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.