Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt meg en tur til sydligere strøk, men akkurat nå er restplassene dyre. Er det noen som vet om de pleier å synke litt lenger ut i januar?

mil1365380270
Skrevet

Det vet jeg ikke, men pass deg for vinterferien...

Skrevet

Jeg og to venninner var på Gran Canari i fjor vinter, Vi trodde at januar og februar var billig-måneder mht restplasser, slik som oktober og november.

MEN slik var det ikke! Tror vi betalte 4500 kr pr stk for en uke, men da visste vi hvor vi skulle og hvilken leilighetskompleks vi skulle bo i. Kjøpte billettene 1-2 uker før vi reiste. Reiste med Apollo - var kjempefornøyde!

God tur! Skulle ønske det var meg :-)

Gjest Pricilla
Skrevet

Er reiselivmesse i Lillestrøm nå til helgen (hvis du bor i nærheten?). Står stort oppslag i Dagbladet i dag om at nå kan man spare flere tusner hvis man bestiller.. er visst en del nye reisebyråer på banen nå også som har billig-reiser.

Skrevet

"normalt" sett er ikke januar en rimeligere måned å reise i. Det kan sving endel, men stort sett må man nå vente til april. Mend et er som sagt en del variasjon fra de ulike turoperatørene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...