ftmffm Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Jeg har i dag fått en del tempurprodukter, blant annet en hodepute. Det jeg nå lurer på er om jeg skal bruke vanlig putetrekk på denne puta? 0 Siter
Gjest Iq111 Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 ja, putetrekk som passer, de som er for små får du ikke på 0 Siter
ftmffm Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 ja, putetrekk som passer, de som er for små får du ikke på Tenkte nå mer på om jeg måtte ha noe spesielle putetrekk eller om de vanlige holder 0 Siter
Gjest IQ111 Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Tenkte nå mer på om jeg måtte ha noe spesielle putetrekk eller om de vanlige holder De valige holder om det er en tempurpute i mindre eller like stor størrelse som den puten du har fra før av;) 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Ja, du bruker vanlig putetrekk. Pass bare på at det ikke er for lite, for da blir det håpløst å få det til 0 Siter
Gjest ingeniøren Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Var du redd for at tempur ikke tålte svette etc så godt, at du derfor måtte ha putevar i tykkere lag? Skjønte ikke helt spm. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.