Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i dag fått en del tempurprodukter, blant annet en hodepute. Det jeg nå lurer på er om jeg skal bruke vanlig putetrekk på denne puta?

Skrevet

ja, putetrekk som passer, de som er for små får du ikke på;)

Skrevet

ja, putetrekk som passer, de som er for små får du ikke på;)

Tenkte nå mer på om jeg måtte ha noe spesielle putetrekk eller om de vanlige holder

Skrevet

Tenkte nå mer på om jeg måtte ha noe spesielle putetrekk eller om de vanlige holder

De valige holder om det er en tempurpute i mindre eller like stor størrelse som den puten du har fra før av;)

Gjest thetraveller
Skrevet

Ja, du bruker vanlig putetrekk. Pass bare på at det ikke er for lite, for da blir det håpløst å få det til :)

Gjest ingeniøren
Skrevet

Var du redd for at tempur ikke tålte svette etc så godt, at du derfor måtte ha putevar i tykkere lag? Skjønte ikke helt spm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...