Gå til innhold

Forberede nye papirer til Kina

Anbefalte innlegg

Jeg har snakket med BUFA i dag og fått vite at søknaden vår blir godkjent neste i løpet av neste uke.

Sitter nå og arbeider med billedpresentasjonen, og så tenkte jeg at jeg skulle gå til legen å ta HIV-testen neste uke slik at resultatet var klart til vi får godkjenningen i posten.

Er det noen som kan svare meg på hvilke andre blodprøver som må tas. Jeg har jo skjemaet fra forrige gang (2001), men det er jo en mulighet for at det er blitt endringer på skjemaet fra Kina.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131914-forberede-nye-papirer-til-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har snakket med BUFA og fikk beskjed om at vi skal få godkjenning i begynnelse av neste uke. Vi skal også adoptere fra Kina via VB. Hvilken forening bruker dere? Det er fint hvis noen kan fortelle hva slags blodprøver vi skal ta, da kan jeg gjøre det ganske fort. Må vi ha blodprøve dato etter godkjenningsdato? Hva ellers kan vi ordne nå? Kan vi skrive ut fødsattest før godkjenningsdato? Hvis du vil kan du sende mail til meg: [email protected]

Det er fint hvis vi kan holde kontakt siden vi er så likt i løpet.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...