Gå til innhold

gruer meg til å gå til legen i dag..hva skal jeg si?

Anbefalte innlegg

Gjest kanikkepcforanpc

jeg har en jobb foran data (maccer/designer) jeg ikke lenger takler..iform av at eg får mye aura (sikksakkmønster prikker foran øynene) og migrene. Har fått det etter siste graviditet..og har nå kommet til at jeg må slutte fordi det går ut over helsa, humøret og fritida..

Så jeg har tenkt å be om en sykemelding ut oppsigelsestida. si at jeg vil søke andre jobber som jeg ikke trenger å sitte klistra foran datan.

Jeg er så redd for at hun skal le av meg og bagatellisere dette!!!

Hvordan skal jeg gå frem? noen tips??

Fortsetter under...

Gjest Humlepungen

Det er bare å være ærlig og fortelle legen det du skrev her. Om legen er seriøs vil han ikke le av deg. Har du erfart at denne legen din har ledd av deg tidligere eller ikke tatt deg seriøst så bør du skifte fastlege.

Alle fortjener nemlig å bli tatt seriøst. Snørrhovne leger burde ha fått seg en annen jobb.

lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...