vin Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 Sammenlignet med en lignende jobb jeg selv fikk gjort på badet for 3 år siden, så virket dette noe dyrt. Gjør som de andre har foreslått og krev spesifisert regning. Det skal man ha uansett. Jeg har ringt dem og gitt dem beskjed om det nå ;o) 0 Siter
vin Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 Tja... egentlig ikke... av disse 38000 er det jo 24 % moms, og da blir nettobeløpet ca 30600,- Flisene koster av dette 7200 - det vil si det er igjen 23.400 for arbeid og ikke minst kjøring. Tipper timeprisen er ca 550 - og for kjøring pleier disse håndverkerne ta ca 3 kr/km. Men - regningen skal uansett være spesifisert. Vet det er dyrt ; men syntes allikevel var litt mye ; samt rart at det ikke var spesifisert... 0 Siter
Gemini Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Det var det jeg også reagerte på ; når de først hadde bestilt dem til å gjøre jobben , burde de kunne jobbe hele dager , og ikke hakke det opp på den måten... Også selvsagt ha en avtale på forhånd;o) Det er ikke mulig å gjøre hele flisleggerjobben i ett strekk, noen ting må herde/tørke i timer og dager før man går videre osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.