Gå til innhold

Var ikke dette skrekkelig dyrt?

Anbefalte innlegg

Sammenlignet med en lignende jobb jeg selv fikk gjort på badet for 3 år siden, så virket dette noe dyrt. Gjør som de andre har foreslått og krev spesifisert regning. Det skal man ha uansett.

Jeg har ringt dem og gitt dem beskjed om det nå ;o)

Fortsetter under...

Tja... egentlig ikke... av disse 38000 er det jo 24 % moms, og da blir nettobeløpet ca 30600,-

Flisene koster av dette 7200 - det vil si det er igjen 23.400 for arbeid og ikke minst kjøring. Tipper timeprisen er ca 550 - og for kjøring pleier disse håndverkerne ta ca 3 kr/km.

Men - regningen skal uansett være spesifisert.

Vet det er dyrt ; men syntes allikevel var litt mye ; samt rart at det ikke var spesifisert...

Det var det jeg også reagerte på ; når de først hadde bestilt dem til å gjøre jobben , burde de kunne jobbe hele dager , og ikke hakke det opp på den måten...

Også selvsagt ha en avtale på forhånd;o)

Det er ikke mulig å gjøre hele flisleggerjobben i ett strekk, noen ting må herde/tørke i timer og dager før man går videre osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...