Gå til innhold

Tildeling fra Kina, en gutt

Anbefalte innlegg

Gjest elisemei
Skrevet

Hurra'

Vi har fått tildelt en gutt fra Kina i dag. Vi er så stolt. Tenk det ble en prins.

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Xiaotao

2

• AAA

1

• fei1365380229

1

• tulipaner

1

Mest aktive i denne tråden

fei1365380229
Skrevet

Hurra! Se kjempeartig at det ble en liten gutt, kan tenke meg dere er superstolte nå (-:

Håper dere får reise å hente han snart.

Skrevet

Hei!

Gratulerer med gutten! Jeg ønsker dere lykke til videre og en fortreffelig tur til Kina når den tid kommer.

Hilsen fra

Skrevet

Ååååå, gratulerer! Det var en liten prins i vår gruppe da vi reiste i fjor. En aldeles bedårende liten en.

Gratulerer så mye og lykke til!

MVH

Skrevet

gratulerer såååå masse.. og tenk en gutt!! Så flott!!!!

håper det ikke tar lang tid før dere får reisebeskjed!

Gratulasjonshilsen fra

Vannkastanje 2
Skrevet

Gratulerer så masse med den lille prinnsen!!!

Klem fra

Gjest Kina-venter
Skrevet

Gratulerer med gutten!!! Dere har all grunn til å være stolte, ja. Det er ikke mange fornt å få slike Kina-prinser. Hvor gammel er han? Vi hadde en gutt i reisefølge vårt ved forrige adopsjon, og han er bare helt nydelig. Lykke til med alle forbredelsene og håper reisebeskjedene komer raskt.

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Tenk at det ble en gutt!!!

Selv har jeg fått ei jente i dag, - er det ikke fint at hele Inor-gruppa har fått fra samme provins og skal reise sammen!!!!

Nå kan sjampanjen sprettes!

gogo1365380358
Skrevet

Gratulerer så mye med prinsen, så morsomt at det ble en gutt!

kos dere masse med bildet!

mvh

Skrevet

Gratulere så mye! Det er så vanlig å få gutt fra kina, det er ekstra stort. Gleder dere å reise til Kina, det er veldig fint der. Jeg kommer selv fra Kina:-)

Skrevet

.

Gratulerer såååå mye. Tenk at dere fikk en liten prins!

Håper ventetida fram til reise går fort!

Skrevet

Så kjekt!

Gratulerer med Prinsen - ikke mange av dem som kommer fra Kina, dere må være spesielt utvalgte :-)))

Beste hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...