Gå til innhold

Jeg har fått ei jente!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• eikebladet

4

• Salten1365380501

2

• mette/kina

2

• alenemor1365380506

1

Annonse

Annonse

Endelig var hun der ......

GRATULERER så masse med veslejenta!

Nå gjelder det bare at tiden tar vingene fatt, slik at sjarmøretappen fram til hentereisen blir å gå fort.

Skjøner godt at du svever av lykke - Dette er STORT. Blir nesten litt misunnelig, jeg.

Varme klemmer fra

Så gøy å lese om din (og de andres) tildeling.

Gratulere sååååå mye med veslejenta, nå går du en fanstastisk tid i møte. Lykke til med siste venteetappe:-)))))

God tur til Kina! Så fint at dere har fått stipulert et reisetidspunkt - godt å ha noe å forholde seg til i en adospjsonsprosess full av uforutsigbarheter.

Idefix1365380353

Gratulerer så masse!

Dette har vi ventet på.

Det var en spent kusine som ringte meg i går.Du får maile henne et bilde så vi også får se.

Vet akkurat hvordan du føler deg nå. Misunner deg dagen og det forestående møtet. Det er helt fantastisk.

God tur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...