Gå til innhold

Jeg har fått ei jente!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• eikebladet

4

• Salten1365380501

2

• mette/kina

2

• alenemor1365380506

1

Gratulerer så masse!

Dette har vi ventet på.

Det var en spent kusine som ringte meg i går.Du får maile henne et bilde så vi også får se.

Vet akkurat hvordan du føler deg nå. Misunner deg dagen og det forestående møtet. Det er helt fantastisk.

God tur.

Takk for det! Jeg har ventet jeg også.... :-)!

Bilde er allerede sendt, så dere får sikkert se det på neste besøk. Ellers håper jeg jo at vi treffes en gang i mellom slik at vi får fulgt med hvordan det går med de to sjarmtrollene våre!

Annonse

Gratulerer med jenta deres!.

Vi har faktisk også akkurat fått en nydelig jente fra Guizhou på 14 mnd, og skal reise rundt den 20 feb. med Inor. Kanskje vi møtes ? Ta gjerne kontakt med oss. [email protected]

Så morsomt at vi skal reise sammen! Jeg har sendt deg en mail, - håper vi kan holde litt kontakt fram over!

Gratulerer så masse Eikebladet!!!!

Første gang jeg logger meg på etter kinareisen vår - og så denne flotte nyheten!!!

Du har i hvert fall en utrolig opplevelse i vente - helt fantastisk!!!

Ønsker deg all mulig lykke!!!

Hilsen fra meg

Velkommen hjem! Fint å høre at dere hadde en fin tur, - håper alt står bra til både med dere og den lille tulla deres!

Nå gleder jeg meg bare til å dra! Tror de neste ukene kommer til å bli laaaange....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...